marți, 24 ianuarie 2012

Base, te chis in freza!

Eu nu le am dom'le cu mitingurile si cu politica. Este, pentru mine, un subiect tabu. Poate pentru ca nu sunt afectata de criza, sau poate pentru ca prefer sa evit lucrurile care-mi fac rau. Dar admir oamenii implicati, oamenii care au curaj sa iasa in strada si sa-si spuna oful, oameni care au ajuns la capatul puterilor. Huliganii si vandalistii, s-o suga!
Astazi, in timp ce crosetam (noul meu hobby), ascultam Realitatea. Tineau discursuri Boc, Geoana, Antonescu si preferatul meu, Victor Ponta. Si am raaaas; parca ascultam o piesa scrisa de Caragiale. Ce m-a amuzat, insa, cel mai mult, au fost pancardele protestatarilor. Chiar si in momente de criza, romanul are un simt al umorului si al ironiei, demne de luat in seama. Genial mi s-a parut si protestatarul din Baia de Aries, care protesta de unul singur in fiecare zi, in fata primariei.
O sa va insirui cateva dintre sloganurile care m-au facut sa-mi iubesc compatriotii. Pe primul loc in top se afla: "Base, te chis in freza!". Felicitari autorului. Nici sloganul din poza de mai sus nu este mai prejos.
“Va rugam sa ne iertati. Nu producem cat furati!”
“Ce vreau? Sa traiesc bine! Ironic, nu?”
“Avem preturi UE si salarii #UE!”

“Salarii, pensii, alocatii… Mai taie din ele dale dreacu!”
“Opriti istoria! Cobor la prima!”
“ERROR 2012! Democracy NOT FOUND!”
“Nu va fie frica, Base o are mica!”
“Eba, tatal tau nu vrea sa vorbeste cu noi!”
“Un fleac… Te ciuruim!”
“Base ‘SMURDA’ pe campii, hai sa il gonim, copii!”
“Boc e pentru noi, Happy Feet 2!”
“Un pitic si cu un chior ne-au lasat in fundul gol!”
“Fura tarisoara noastra, doi urati si-o vaca proasta!”
“BUBA Romaniei: B-asescu, U-drea, B-oc, A-nastase!”

Sursa: http://www.lozinci.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu