miercuri, 11 aprilie 2012

Un sfert de secol,,,

Zilele trecute am implinit un sfert de secol... Douaj'cinci de ani de experiente.
Sunt exact acolo unde imi doresc sa fiu... in centrul universului, un punct mic si colorat.
N-am realizat nimic concret pana acum, dar sunt fericita. Nu-mi lipseste nimic din ceea ce ar trebui sa am la 25 de ani.
Sunt copila ploii si ma simt bine in pielea mea. Si e primavara. Si ma bucur de tot... Si vreau ca toata lumea sa fie fericita!!! Zilele astea nu mai sunt fata cu sictiru'.
Si acum o sa citez dintr-un mare clasic:

IRONIC, HA?! - Jake, Two and a Half Men

2 comentarii:

  1. Copchila draga,
    pentru urmatorul sfert de secol iti doresc sa te simti exact asa cum te simteai cand ai scris chestiile de mai sus! Poate din cand in cand mai fericita de atat. Pt ca meriti tot ce-i mai bun! Si pt ca uneori chiar poti fi simpatica. Dar si cand nu esti, tot te iubesc!
    Si o sa ma abtin sa-ti mai fac urari d-astea lacrimogene pana cand vei implini 50 de ani, vei fi bosoroaga si vei mai uita de mine.
    Cica "we'll be friends 'till we're old and senile.. Then we'll be new friends!"

    Parce que je t'aime dans le fenetre!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Doina, daca nu eram atat de fericita, probabil ca te injuram. Dar pentru ca imi mentin starea de mai sus, iti marturisesc ca apreciez pozitiv scrisurile tale si iti mai marturisesc ca de la atata fericire, probabil ca o sa fim senile mai devreme decat preconizezi tu. "Fenetre"-ul ala de la care ma iubesti tu de zor este din termopan macar? Nu de alta, dar uneori, cand ma apuca isteriile si altele, e bine sa ma "aime" cu el inchis...

      Ștergere