joi, 17 ianuarie 2013

Eu nu...

...strivesc corola de minuni a lumii. Stai, nu era asta! Eu nu-s Blaga. As putea fi Blandiana. Ma regasesc in tot ce scrie ea. Da, daca as fi la fel de talentata, as scrie aceleasi poezii.

Sa revenim, deci!
Eu nu... stiu sa ma port cu barbatii pe care-i plac. Oricat m-as controla, la un moment dat tot imi sare tandara si dau cu mucii-n fasole. Ca-s dusa. Da... pot fi cea mai dragalasa, cea mai simpatica, cea mai intelegatoare, cea mai cea! Da, pot fi! Dar doar atat cat ma tine rabdarea. Dupa ce-mi pierd rabdarea, crestetul capului meu este invaluit de tensiune si reactionez impulsiv. Ca asa am fost, asa sunt si, probabil, ca asa voi fi intotdeauna. Si nu ma port asa doar cu barbatii pe care-i plac, ci cu majoritatea oamenilor apropiati mie. Numai ca oamenii apropiati ma inteleg (doar imi place sa cred asta) si depasesc momentul, pentru ca sunt obisnuiti cu mine si ma iubesc oricum. Caci eu sunt un om extraordinar pana sa apuc sa ma enervez. Dar barbatii fug dupa ce imi vad "partea intunecata". Ori fug, ori raman si ma divinizeaza in continuare fara drept la replica. Dar eu nu am nevoie nici de fugari, nici de milogi. Nu am nevoie de un barbat care sa fuga la prima mea reactie impulsiva... sau a 2-a, sau a 3-a s.a.m.d., sau care sa  atarne ca o leguma fleoscaita de mine fara sa ma contrazica si sa ma aprobe cu totul facandu-ma sa ajung ma plictisesc. Eu am nevoie de un barbat care sa ma infrunte, sa ma certe, sa ma contrazica, sa-si argumenteze punctul lui de vedere si sa-l contraargumenteze pe al meu si sa ramana cu mine oricum as fi, pentru ca, in rest, sunt minunata! Si la urma urmei, partea intunecata apare doar atunci cand imi pasa de persoana catre care mi-o indrept. Cred ca un om ca asta are nevoie de o inteligenta aparte.Varsta, inaltimea, culoarea si lungimea parului, ochii, greutatea... sunt irelevante.

Si pana cand o sa apara omul asta cu inteligenta aparte, care sa ma inteleaga si care sa ma suporte, o sa-mi vad in continuare de viata mea perfect de artistica. Si dupa ce o sa apara, o sa-mi vad de viata mea perfect de artistica in paralel cu el. Pentru ca eu sunt talentata. Cand iti spune D-na Voicu asta, ea care din "prost" nu scoate pe nimeni, inseamna ca chiar asa este.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu