joi, 28 februarie 2013

Indragosteala de primavara

Eu primavara ma indragostesc. In fiecare primavara, Si-mi trece. Adica, imi trecea. De anul trecut am observat ca m-am maturizat, ca nu-mi mai trece la sfarsitul primaverii. Poate ca primavara trecuta a fost mai speciala. Poate ca eu am fost mai speciala primavara trecuta. Atat de speciala incat inca ma mai tine indragosteala aia de primavara trecuta. Primavara asta nu mai e nimic nou. Same old shit! Care ma tine si primavara, si vara, si toamna, si iarna. Dar e ok. Mie-mi place sa fiu indragostita. Daca n-as fi indragostita, n-as trai. M-as plictisi. Si mintea mi-ar fi limpede. Nu inspumata ca valurile marii, cum imi place mie. Si m-as plictisi. Ingrozitor! Dar e frumos! Si iarna asta am fost indragostita. Nu de om, de idee. Dar ideea s-a dus, omu' a ramas, dupa a fugit, iar s-a intors. M-a obosit! Nu mai vreau. E mai bine sa fii indragostit de cineva care nu te vrea. E cel mai bine! Mai putine batai de cap. A venit primavara si sunt indragostita. Sper ca anul asta sa-mi treaca pana la sfarsitul primaverii. Ca am treburi mai importante de facut decat sa fiu indragostita.

Trebuie sa ma maturizez cumva! Sa ma responsabilizez. Caci prea sunt ca o floricica cu multe responsabilitati. Doar stamina, pistilul si polenizarea sunt de mine.

O primavara frumoasa va doresc! Caci a mea presimt ca va fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu