miercuri, 16 iunie 2010

De prin cizma...

Pana acum ceva timp, vedeam Roma ca pe o capitala ca oricare alta.

Acum, cand ma gandesc la Roma, ma gandesc la istorie, maretie, arhitectura, antichitate, grandoare, statui, peisaj, apa, verdeata, fantani, muzee, multi turisti, chinezoi sau japonezi care fac poze la orice... ietc.

8 zile nu mi-au ajuns sa vad tot dar ma bucur ca am vazut punctele importante.

Am facut poze, am fost la mare, m-am shopinguit si m-am intors acasa pregatita de GIOB BLOU.

Mi-am revenit greu dar acu's ok si am zis sa mai adaug niste scrisuri pe blog, de dragul Doinei! Am zis!

TU BI CONTINUED...

3 comentarii:

  1. Continuarea era ca i-am cumparat Doinei de acolo o rochie lunga si frumoasa pe care refuza categoric sa o poarte!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. e hai ca esti rea! O data m-ai vazut dupa ce am primit-o si imi scoti ochii acuma! Apropos.. am calcat-o si nu mai sta umflata ;)

    RăspundețiȘtergere