marți, 10 august 2010

Flacaul cu ziarele


Nu ai cum sa nu-l remarci. Este prezent zilnic in fata cladirii in care lucrez, alearga prin intersectie si vinde ziare. Ninge, ploua, viscoleste, el in strada munceste! (merita o rima).
Banuiesc ca este particular, nu cunosc foarte bine conditiile in care se vand ziare dar cred ca plateste chirie pe intersectia in care isi presteaza serviciile deoarece este singurul de acolo. Nu poarta sort d'ala cu numele ziarului pe el si nu striga in intersectie.
Sta cu rectul pe gard si asteapta sa fie claxonat. Nah, fiecare isi exercita activitatea cum pofteste si cum il taie capul. Am observat ca deja isi cunoaste clientii, se saluta, vorbesc, ii intreaba de sanatate...
Acum cateva zile, pe la 5 dimineata, am iesit la tigara de dupa... somn! Si vad o masina tunata pusa pe avarii si baiatul de la ziare descarcand ziare din ea. Initial, am crezut ca mi se pare, ca inca dorm, ca imaginatia mea, ca de obicei, o ia razna. Dupa ce am belit ochii si am incercat sa ma concentrez, m-am gandit ca, probabil, l-a adus cineva cu masina. Dar NU!!! Baiatu' de la ziare, dupa ce a terminat de asezat toate ziarele pe trotuar, s-a urcat la volanul superbei masini, a dat in marche-arriere si a parcat!!!
Nu credeam ca ziarele mai au catare cu atata internet.
Acestea fiind zise, am atasat si o poza cu masinuta!



4 comentarii:

  1. pai daca "sta cu rectul pe gard" inseamna ca gardul depasise demult bariera feselor si a anusului... dupa cum spui tu, mai era putin si se trezea bietul baiat cu gardu'n colon.

    ok, nu te mai uita in curul oamenilor de la ziare si spune mai bine daca mergi la stuf. eu nu ajung asa ca va trebui sa te fotografieze altcineva si sa imi trimiti si mie o poza, doua... mai multe... cred ca am sa te reintroduc in lista daca tot iti urmaresc blogul... mai vad, daca vei scrie mai des asa voi face...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahaaaaaaaa, deci tu erai misteriosul anonim!!
    Nu merg la stuff decat cu tine! Daca te razgandesti, let me know.

    RăspundețiȘtergere
  3. ai sa razi, dar sunt anonim nu din dorinta de mister ci pt ca pur si simplu sunt atat de atehnic incat nu stiu sa ma iscalesc...:(

    eu nu am mers nici la sighisoara in vara asta si nu o sa mai ajung nici la mare. toate astea ma fac sa ma tavalesc in chiburi. la mine deja se simte toamna si, dintr un reflex dezvoltat mai demult... foarte de mult, imi vine sa imi caut cursurile si sa ma prezint la restante si mariri =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate ca e vreun pusti extrem de bogat si maxim de plictisit.. si s-a gandit sa faca un bine omenirii dandu-le ceva de citit si gasindu-si un hobby... nu?

    RăspundețiȘtergere