joi, 2 septembrie 2010

For Chuckie...


Merita aceasta postare pentru ca:

- stie sa ma frece la creieri in stilul lui caracteristic;
- imi spune cele mai frumoase chestii in cel mai urat mod posibil, sau invers;
- ma iarta si ma intelege in timp ce-i vine sa ma omoare;
- ma iubeste da' inca nu o stie;
- desi ii acord foarte multa atentie, ma acuza de indiferenta;
- e prea departe ca sa ma pupe cand are chef, cu toate ca nu e pupacios;
- ma face sa rad, sa ma enervez, sa urlu, sa ma bucur, toate in acelasi timp;
- este ambitios si isi va termina intr-un final lucrarea de doctorat cu care ma fute la cap de muuult timp;
- este anxios, paranoic si suspicios;
- este un copil in corpul unui adult de 30 si ceva de ani, 1.87 si 110 kg;
- isi lasa plete desi mie imi place mai mult cum ii sta tuns periuta;
- a facut poze tuturor florilor din gradina pentru mine;
- nu uita nimic si are grija sa-mi reproseze fiecare chestie neimportanta;
- seamana cu Chuckie, papusa (sin)ucigasa.

Asa ca, dragul meu Chuckie, sper ca iti vei savura fericit maine dimineata cafeaua, in timp ce-ti citesti profilul la mine pe blog!

7 comentarii:

  1. no.. stiu ca nu-i treaba mea, articolul nu-i pt mine. dar ma irita tare poza.. stii ca aveam cosmaruri cu individu' in copilarie.. nu poti pune una cu florile din gradina pe care ti le-a pozat?

    RăspundețiȘtergere
  2. ti am zis mah ca nu discerni intre Carlos Ray "Chuck" Norris si Charles Lee "Chucky" Ray?!?? tu nimic! Chuckie, Chuckie! pfuaaaaai...

    diferenta e ca de la cer la pamant si retur. bine macar ca nu ai pus o poza cu Billy Ray Cyrus de pe vremea cand purta chica. data viitoare cand mai alegi imagini cu personaje horror gandeste te la Shadow Man sau la Freddy Krueger pt ca ei barem sunt ceva mai simpatici.

    nu e rea ideea cu florile. dintre atatea zeci sau sute gaseai una care sa cadreze. oare cum de nu te ai gandit?..

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu ce aveti voi cu poza asta. Atata timp cat mie imi place, nu o schimb! SA FIE CLAR!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. inteleg... in fond e roscat... lucru rar in ziua de azi..

    si pt ca tot iti place atat de mult am sa iti spun Tiffany (Bride of Chucky) :p

    RăspundețiȘtergere
  5. cum ai dedus ca s paranoic? pt ca inca asta nu s!!!!

    RăspundețiȘtergere