vineri, 22 iulie 2011

Lav stori

Au fost odata ca niciodata, un el si o ea. Ea, mult prea "egoista" ca sa inteleaga nevoile lui de celibatar convins, iar el, mult prea taran ca sa inteleaga nevoia ei de atentie.

Si iata-i pe cei 2, intr-o frumoasa noapte de vara, intinsi pe pat, discutand:

Ea: Am impresia ca trag de tine ca sa ne vedem!
El: Daca iti aduci aminte, eu am venit cu sugestia sa ne vedem in seara asta...

A urmat un moment de tacere in care ea si-a suflat nasul, ramanand ingandurata si uitandu-se in gol la servetelul plin de muci pe care-l tinea in mana.

El: La ce te gandesti?
Ea: La servetelul asta plin de muci...
El: Si ce vezi dincolo de muci?
Ea: Si mai multi muci...
EL: Si dincolo de si mai multi muci, ce vezi?!
Ea: Un mare cacat!

Moment de tacere... Ea da sa zica ceva, dar continua cu un oftat.

El: Spune, stiu ca vrei sa spui ceva.
Ea: Vreau sa spun multe dar n-are rost.
El, am uitat ce a zis dar a zis ceva ce a determinat-o pe ea sa zica:
- Imi place sa petrec timpul cu tine si mi-ar placea sa fie reciproc.
El: Si asta este marele cacat de-l vezi tu dincolo de muci? Faptul ca nu petrecem mai mult timp impreuna?!
Ea: Nu draga, asta este doar o crampa, cacatul vine mai tarziu!

TU BI CONTINUED....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu