miercuri, 6 iulie 2011

Vorbeste lumea...

Asta este, pe departe, cea mai mistoaCA CAracterizare, cu substrat, primita pana acum. Si da, este vorba despre mine. Am luat-o mot-a-mot dintr-un mesaj primit de la un individ. Spun un individ, pentru ca habar n-am cine e. Sau daca am, nu-mi amintesc.

" Floricica, smart, unyielding, always busy, hard to get, hard to talk to, hard to understand, hard to please, hard to get along with. Ai un blog pe care multi il citesc si putini il inteleg (yours trully included). N-am avut niciodata vreo discutie prea profunda, poate n-ai avut timp... chef, sau aveai ceva mai important de facut. Tu esti cea mai mare frustrare a mea, pentru ca URASC ignoranta si apatia infinit mai mult decat ador frumusetea si inteligenta. Ori exact asta esti tu! Frumoasa, desteapta, apatica si ignoranta. In caz ca ai impresia ca ar fi vreo contradictie intre "desteapta" si "ignoranta" afla ca ma refer la faptul ca "te duce capul" dar "nu te intereseaza". "

Acu', problema mea este alta... ar trebui sa ma simt flatata sau jignita?!
Chiar nu stiu cum sa reactionez...

5 comentarii:

  1. Omul asta (sau ce o fi fiind el la el acasa) este absolut fantastic!!! Citindu/i caracterizarea am senzatia ca am scris o eu fara sa imi m ai amintesc cand si cum... incep sa ma intreb daca nu cumva am pierderi de memorie sau poate ca am fost clonat...

    RăspundețiȘtergere
  2. daca as exprima o parere mai personala decat a exprimat baiatul asta (sau fata) nu ar mai fi parerea mea.. iar noi nu vrem asta.. zic!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bate la ochi ca te-ai simtit jignita. Decizia ta fiind irevocabila si definitiva - infierarea blasfemitorului. Respingi vorbele inculpatului ca fiind "..CA CA..". Incerci sa supui oprobiului public opinia cuiva care oricum nu te cunoaste prea bine (cum insusi recunoaste) si negi, intr-un mod de o delicioasa absurditate, ca-l cunosti: "...habar n-am cine e. Sau daca am, nu-mi amintesc". Astfel lasi sa se inteleaga ca stii cine e tipul dar ca nu-ti pasa de el. Faptul ca a reusit sa-ti atinga o coarda sensibila posibil sa insemne ca spus un adevar.

    Insa nu sa jigneasca a fost rostul caracterizarii, ci sa te trezeasca la realitate, ca esti ca frumoasa din padurea adormita care vrea... nici ea nu stie ce.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa continut imi pare ca tu esti autorul caracterizarii de mai sus :-)

    RăspundețiȘtergere