vineri, 3 februarie 2012

AJDE

În zilele mele stresate, Domnul T.  reuşeşte de fiecare dată să mă binedispună. Cu micile lui giumbuşlucuri, discuţiile interminabile şi apucăturile lui de copil de 3 ani,  reuşeşte să-mi înfrumuseţeze fiecare zi.
Este minunat să ştii că, indiferent de problemele peste care dai în timpul zilei, ajungi acasă şi uiţi de toate pentru ca există cineva care n-are cum să-ţi facă rău. Că gasesşti sprijin moral, vorbă bună, înţelegere şi veselie.
Am hotărat! De-acum, când mă mai supără ceva, o să mă gândesc la faţa Domnului T., la cât sunt de norocoasă să-l am alături şi o să-mi treacă. 
Ieri, după o lungă zi de muncă, am ajuns acasă si mă astepta cu un telefon fix nou, fără fir. Schimbase pachetul de servicii la cablu TV, internet şi telefonie. Era aşa de bucuros!!! Mi-a pus in braţe ditamai manualul de instrucțiuni ale telefonului şi in timp ce il citeam, îmi explica despre sistemul de televiziune AJDE. Şi cred că îi făcea o deosebită plăcere să vorbească despre asta, pentru că fiecare frază rostită conţinea acest cuvânt. AJDE sus, AJDE jos.
Eu tot n-am înteles care este faza cu televiziunea asta AJDE, dar mi-a făcut plăcere să-l ascult.

AJDE = HD

Pentru că el nu pronunță H-ul.

3 comentarii: