luni, 13 februarie 2012

Când e bine să mori?

Primăvara.

Ieri am avut o zi plină alături de Domnul T. Am fost la cumpăraturi, la tară, ne-am luptat cu troienele, m-a mai secat de niște bani și am vorbit vrute și nevrute.
La un moment dat, când ne intorceam de la țara printre troiene de 2 metri inalțime, pe banda cealaltă trecea o coloană de masini cu prosoape agățate de oglinzi. Moment de tăcere... După ce am trecut de ei, Domnul T spune:
-Nu e bine sa mori iarna...
Eu:
-De ce?!
-Pai se chinuie lumea cu tine prin troienele astea...
-Și când e bine să mori?
Moment de gândire profundă.
-Vara... Ba nu, nici vara nu e bine că te strici. Primăvara, primăvara este cel mai bine, că e frumos afară.
Discuția a fost urmată de cuvinte profunde si înțelepte spunse de Domnul T. despre viață si moarte. Nu o să vă împartașesc, partea asta o țin pentru mine.
Vă spun doar ca nu îi este frică de moarte. O privește ca pe ceva firesc, ca pe ceva ce trebuie să se întample. O privește cu o seninatate si cu o logică greu de înțeles.

Astâzi m-a informat ca a murit Uini Huison (=Witney Houston). L-am întrebat din ce cauză. Mi-a spus ca la fel ca Emi Unisauuain (=Amy Winehouse), din cauza drogurilor.

P.S. Orice legatură cu postarea anterioară este pură coincidență.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu