marți, 6 martie 2012

Urare

LA MULTI ANI minunatul meu domn si iti doresc sa fii fericit, pentru ca meriti.

Si iti doresc o lume mai buna. O lume care sa te aprecieze la adevarata ta valoare, o lume care sa nu-ti faca rau, o lume la fel de buna precum esti tu. Stiu ca iti doresc imposibilul, insa nu ma pricep deloc la urari.
Esti tot ce-si poate dori un om de la un alt om. Ma bucur ca existi, ca esti al meu, ca esti (aproape) sanatos si ca ma pot bucura de tine in fiecare zi.
Esti cel mai bun, simpatic, (h)aios, binevoitor, glumet, imprastiat, curios, simtit, creativ, marinimos, calculat, inteligent, frumos, bland, nebun si perspicace om pe care-l cunosc. Si cunosc multi oameni...

Eu daca stau o zi fara sa vorbesc cu tine, fie si la telefon, simt ca a trecut ziua pe langa mine si nu am realizat nimic. Asa ca fa bine si ai grija de tine, de parul tau carunt tuns periuta pe care nu stiu de ce-l pieptani cu atata entuziam ori de cate ori gasesti cate un pieptene, de "H"-ul pe care refuzi categoric sa-l pronunti si sa-l scrii, de banii pe care ii ceri in mod fraudulos de la mine luna de luna si de ochii tai albastri si blanzi, pentru ca eu nu pot trai fara tine.

Te iubesc!

Un comentariu: