duminică, 18 martie 2012

Everybody's fine

Eu sunt de fel rea, si dura, si miserupista, ignoranta, nepasatoare. Dar cand vine vorba de familie si de cei dragi, ma transform in opusul celor de mai sus.
Aseara am vazut "Everybody's fine". Tot "Forrest Gump" ramane filmul meu preferat dar momentan asta este urmatorul. Este un film despre familie, despre dragostea de parinte, despre viata si moarte. Am plans. Si nu am plans doar la anumite faze, am plans pe toata perioada filmului. Si nu am lacrimat, am plans in hohote. Am plans de m-am trezit dimineata cu ochii umflati. Si eu sunt omul care n-a plans la "Titanic", "Pacientul englez" sau la "The Notebook". Chiar mi s-au parut niste cacaturi.  Poate pentru ca nu m-am prins exact care-i faza cu dragostea sau dracu' stie.
Ideea este ca ma inmoie foarte greu ceva sau cineva. Deci, uitati-va la "Everybody's fine"! Stiu ca e din 2009 si ca majoritatea l-ati vazut deja, dar eu m-am trezit mai tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu