vineri, 23 martie 2012

Care este probabilitatea?!

Mdea...

Acum cateva zile am fost intr-un club. Nu stiu care a fost faza, dar cred ca eram cea mai frumoasa fata din clubul ala, altfel nu-mi pot explica cum de am putut sa agat atatia tipi intr-o singura noapte... Spre dimineata am agatat un strainez cret si mulatru. Am dansat si am vorbit pana cand i-a venit strainezului sa se usureze. Cand s-a intors de la buda, eu dansam si vorbeam cu altul. Crize, isterii, sa-l bate pe ala, injuraturi, il tineau prietenii lui. S-a simtit foarte tradat, saracul... M-am dus sa vorbesc cu el ca sa-i explic ca nu are de ce sa reactioneze asa si nici macar nu s-a uitat la mine. Probabil ca l-am jignit profund. El n-a inteles ca doar am dansat si am vorbit. In cele din urma a plecat, aproape tarat de prietenii lui. Nu mai mentionez ca il astepta afara ca sa-l bata si ca eu ii spuneam aluia sa stea linistit ca-l apar eu. In cele din urma nu s-a intamplat nimic.

Acum 2 seri am fost intr-un alt club, la o aniversare... Care era probabilitatea ca strainezul bataios sa fie invitatul aceleiasi persoane care m-a invitat pe mine?! Care?! Ei bine, se pare ca in cazul meu, probabilitatile de genul asta sunt intr-un procent de aproape fix 100%.

Tot acum 2 seri, era un tip care se tot uita admirativ spre grupul nostru. In momentul in care mi-am pus geaca sa plec si l-am observat pe respectivul ca plecase de unde a stat toata noaptea si ca astepta la intrarea in separeu emotionat, fiind singura fata pe picior de plecare, am dedus logic ca ma astepta pe mine, nu? Ei bine, NU. Il astepta pe prietenul meu gay, care se imbracase sa plece odata cu mine. Care era probabilitatea?! Care?!

Un comentariu:

  1. :)))))))))))))norocos sa te aiba prietena, prietenul acesta al tau... pai sa mai lasi si pe altii sa fie fericiti :))) :P :-*

    RăspundețiȘtergere