luni, 19 martie 2012

Vis rozator

Azi noapte am avut cel mai ciudat vis ever!
Se facea ca eram la mine acasa. Si se facea ca eram in bucatarie si prajeam ceva (probabil cartofi) intr-o tigaie mare cu mult ulei. Si cum prajeam eu de zor, ceva imi distrage atentia si plec de langa tigaia mare cu ulei. Cand ma intorc, in tigaie erau 3 rozatoare prajite. Eu am zis ca sunt porcusori de guineea. Nu-mi dadeam bine seama, fiind prajite. Iau tigaia de pe aragaz si scot grill-ul. Eram pusa pe treaba, trebuia sa fac de mancare. Il pun pe aragaz, imi fac putin de treaba, si cand ma intorc, pe grill alerga cu soarece. Atunci am constatat, de fapt, ca in tigaie erau 3 soareci prajiti. Ciudat e ca nu eram speriata, doar ca nu reuseam sa inteleg de unde au venit si cum au ajuns in oalele mele. Mai tarziu, o vad pe Dili, pisica mea, ca se chinuie sa scoata ceva din dulapul de langa aragaz. Si cum se chinuia ea cu labutele prin dulap, vad ca iese un soricel. Dili dupa el. Atunci am inteles eu de unde tot apareau rozatoare prin tigaile mele... Veneau din dulap.

Nu stiu ce poate sa insemne visul asta... Poate ca ar trebui sa fac curat in casa. Sau poate ca ar trebui sa nu mai gatesc.... Cert e ca Dili ramane. Ma apara de ganganii si soareci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu