sâmbătă, 5 mai 2012

Mă fac eu mare...

Când o să mă fac mare - Razvan Dragu


"Când o să mă fac mare, o să conduc lumea, spuneam.
M-am făcut mare, şi abia dacă am învăţat să iubesc.

Când o să mă fac mare, o să am mulţi bani, spuneam.
M-am făcut mare şi am primit mulţi prieteni.

Când o să mă fac mare, o să ştiu întotdeauna ce vreau, spuneam.
M-am făcut mare şi mă hotărăsc cu greu ce să aleg din meniu.

Când o să mă fac mare, o să fac ce vreau, cu cine vreau, când vreau, spuneam.
M-am făcut mare şi am înteles că e mai important ce îţi doresti decât ce faci.

Când o să mă fac mare o să am tot ce-mi doresc, spuneam.
M-am făcut mare şi am înţeles că am doar ceea ce dăruiesc.

Când am să mor, am să plec linistit, cu datoriile încheiate, spun.
Dar trăiesc.
Înseamnă că mai am ceva de dăruit şi multe de învăţat,
chiar dacă m-am făcut mare."


Ca tot zic eu tot timpul: "Las' ca ma fac eu mare!". Si imediat dupa ce zic, realizez ca sunt deja mare... Deci da!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu