duminică, 3 iunie 2012

VREAU!!! ACUM!!!

Nu cred ca exista om mai impulsiv decat mine. Eu cand vreau ceva, trebuie sa am. Nu am rabdare...
Daca vreau sa primesc pe cineva, ma apuc sa cersesc. Nu astept ordinea fireasca a lucrurilor.
Daca vreau sa-mi cumpar ceva si nu am bani, fac pe dracu'n patru si imi cumpar. Nu astept sa fac rost de bani.
Daca vreau sa atrag atentia cuiva, apai imi adun toate puterile si o atrag. Nu il las pe acel cineva sa ma remarce, pur si simplu.

Eu nu-s in stare sa las ordinea fireasca a lucrurilor sa mi se intample. Trebuie sa le precipitez, sa-mi bag coarnele si sa fac rahatul praf. Daca vreau ceva ACUM, trebuie sa fie ACUM. Altfel, ma enervez, si ma consum, si nu mai am liniste. Si trebuie sa am tot ce vreau, atunci cand vreau!!! Nu ma multumesc cu firimituri.

Sunt ca un copil razgaiat caruia nu ii cumpara ma-sa inghetata pentru ca a mancat deja prea multa. Si de draci, incepe sa urle, sa se tavaleasca si sa bata cu picioarele de pamant.

E tare greu sa fii in pielea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu