joi, 20 septembrie 2012

Presupuneri

Sa presupunem ca sunt la serviciu. Si ca de dimineata, de cum ajung, sunt intampinata de catre un coleg cu bucurie maxima: "Vaiii, de cand nu te-am mai vazut!!! Am crezut ca nu mai lucrezi la noi!". Si eu sa zic: "Inca mai lucrez dar nu ne-am nimerit pe aceeasi tura".
Si sa presupunem ca mai tarziu, stau eu cumintica in birou si bate cineva la usa. Dupa ce bate, intra si spune: "Am venit sa te mai vad. Pot sa vin sa te mai vad din cand in cand, nu?". Da, era colegul de mai sus. Iar eu, sa presupunem, zic: "Desigur.". Dupa, sa presupunem ca pleaca si se intoarce peste 2 minute cu o cafea pe care nu ma lasa sa o refuz. Doar presupunem.
Si sa presupunem ca de fiecare data cand ies la tigara, vine si el dar nu sta langa mine. Se uita la mine de la distanta.
Si sa presupunem ca peste cateva ore mai ciocane odata la usa si-mi mai aduce o cafea. De data asta cu lapte. Presupunem, doar.
Si sa presupunem ca inainte de plecare are grija sa ma intrebe cand mai vin la munca. Si eu sa-i zic ca vineri, el sa se intristeze si sa ma intrebe cum lucrez luni, luni mai fiind el de serviciu.
Si sa mai presupunem ca imi cere si un numar de telefon ca sa fie sigur ca mai vorbim. Si ca de fiecare data cand ma joc cu cateii spune cu un mare oftat: "Daca eram si eu catel..."

Asadar, presupunand cele de mai sus, oare ce as putea presupune eu?

a) ca e indragostit de mine;
b) ca ii sunt draga ca si colega.

Doar presupunem...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu