luni, 31 decembrie 2012

2012

Vai... ce an!!! Cate petreceri! Cata dragoste! Cata cearta! Cati oameni noi si frumosi in viata mea! Cate probleme! Cata liniste! Cati nervi! Cate momente frumoase! Cate depresii! Cate bucurii! Cate prostii! Cate emotii! Cate fire de par alb!

A fost un an frumos si bogat. Nu m-am plictisit nicio clipa. Le-am avut si le-am facut pe toate. 2013 o sa fie un an si mai bun. Stiu! Doar o sa merg la concert la Roger Waters. Asta este singurul plan pe care mi l-am facut pe 2013. In rest, ma astept la orice cacat!

Tragand o linie, a fost bine! Sunt impacata cu mine si cu oamenii din jurul meu.

Acum va las! Ma duc sa fac o prajitura, asa, ca de sfarsit de an, pentru cei dragi. Apoi o sa beau si-o sa fumez in jurul prajiturii alaturi de ei si-o sa ne aducem aminte de tampeniile pe care le-am facut in 2012, si-o sa avem discutii foarte interesante, si-o sa facem noi tampenii de care o sa radem peste cateva zile cand o sa ne uitam la filmuletele.

La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu