duminică, 9 decembrie 2012

Handjob by Floricica

Mai tineti minte cand aberam eu pe aici ca am o noua pasiune, crosetatul? Ei bine, mica mea pasiune s-a transformat intr-o mica afacere, si pentru ca tot mai multa lume vrea pulovere m-am gandit sa ma perfectionez si in arta tricotatului.

Si astazi eram la giob blou si ma uitam la tutoriale tricotate. La un moment dat, cautand prin geanta, am gasit un sculisor mic de lana. Jumatate din problema era rezolvata, mai aveam nevoie de andrele. Am luat 2 pixuri cu care am inceput sa tricotez de zor, numai ca am renuntat dupa ce am vazut ca am degetele pline de puncte albastre. Am tot cautat prin birou ceva ce as putea sa folosesc pana cand am dat de niste tacamuri de unica folosinta.

Sa tricotezi cu furculite de plastic, totusi, e o arta...


Pentru necunoscatori: ma puteti gasi aici, aici sau aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu