marți, 11 noiembrie 2014

Licitație deschisă


Dacă voturile se cumpără, vreau și eu să primesc bani pentru un vot.

Plătesc impozit la casă, la mașină, plătesc o grămadă de TVA pentru că sunt foarte cheltuitoare, am plătit ani de zile peste 1500 de lei impozit din salariu. La mine de ce nu vine nimeni?

Să zicem, cu aproximație, că la impozit pe casă, pentru că am casa de puțin timp, am plătit 200 de lei. La mașină, cam 1500. La salariu, 1500(sumă)x12(luni)x8(ani), 144000 lei
Și sunt drăguță, pentru că fac abstracție de TVA, de taxa pusă pe carburant și alte sume pe care le-am plătit statului.

Domnilor candidați, mă ofer să-mi vând votul?!

Licitația începe de la 145000 lei.

Aștept ofertele voastre, iar eu promit că dacă-mi dați înapoi toți banii pe care vi i-am dat până acum, vă votez cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu