sâmbătă, 29 mai 2010

Giob blou in sediu nou...

Eh, si CA CAM ASa...
Giob blou se asociaza in capul meu cu serviciu. Initial a fost "giob" dar cand am vazut ca e groasa i-am pus si "blou" in coada.
In traducere libera... e nevoie sa traduc cu ce se mai asociaza?!

Ei, si acum practic un giob blou luxos pentru ca are loc intr-un sediu nou, ultra-modern cica...
E un oupan speis inconjurat de ferestri doar ca norocul face ca departamentul din care fac parte sa fie ceva mai galagios asa ca, cineva, sper sa nu aflu cine, s-a gandit sa ne separe de restul uopan speisului cu niste pereti de rigips. Dar nu asta este problema, problema e ca ne-a separat chiar in mijlocul uopan speisului fara pic de fereastra si fara pic de lumina naturala. Deci DA!!! Lucrez, mai nou, intr-un fel de cutie de chibrit.
Asta ar fi unul dintre dezavantaje.

Un altul ar fi ca sunt stropitori peste tot si daca se simte putin fum, incepe sa ploua in cladire. Deci, nicio sansa sa fumez inauntru. Trebuie sa ies afara! Acu e ok ca e vara dar la iarna ce fac? Ma las de fumat?

Azi am incercat sa merg la buda. Inca nu sunt foarte familiarizata cu locul si mi-a spus mie cineva ca mai e o buda imediat dupa bucatarie. Am impins si eu de usa care era imediat de bucatarie si am intrat intr-un fel de hol cu mai multe usi. Toate usile inchise, nici urma de veceu. Hai sa ma intorc, zic! Apas pe clanta... usa nu se deschide. M-am gandit ca am gresit usa, o incerc si pe cea din celalat capat, pararela cu usa pe care credeam ca am intrat. Nimic! Atunci am realizat ca era usa cu sistem de deschidere doar pe afara. Mai era o usa cu acelasi sistem de deschidere pe holul ala dar nu m-am riscat sa o incerc, cine stie unde mai ajungeam! Si am inceput sa bat in usa aia de metal si sa trag de ea in speranta ca ma aude si pe mine cineva si vine sa ma salveze... NIMIC! Mai era pe holul ala un extinctor. L-am luat si am inceput sa bat cu el ca sa se auda mai tare. Norocul meu ca a venit un paznic adormit sa ma salveze pentru ca ma gandeam serios sa apas butonul de incendiu!

Radem, glumim dar nu parasim incinta!!! (exceptie face iesitul la tigara)

4 comentarii:

  1. giob blou? nu era invers?:P

    "Lucrez, mai nou, intr-un fel de cutie de chibrit."... mai , ai grija sa nu te aprinzi acolo!

    "Ma las de fumat?" ... BINGO !

    "ma gandeam serios sa apas butonul de incendiu!" .. clar semn ca te incinsesei acolo.. culmea, in afara cutiei de chibrituri...

    cu respect ptr activitatea ta de bloggerita: pune alt fundal ca mor de ochi! m-am chinuit sa citesc.. si acum cand vroiam sa ma uit la Kesha pe dailymotion o vad in dungi... !

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Micutzule!
    Stiam ca ma pot baza pe tine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. bine bine... dar pana la urma.. ai fost la buda??

    RăspundețiȘtergere