joi, 27 mai 2010

Hai sa (nu) fim eco!

Acu' vreo 2 zile am luat inteleapta decizie de a fi eco.
ECOLOGÍE s.f. Stiinta care se ocupa cu studiul interactiunii dintre organisme si mediul lor de viata.
Nu imi era suficient ca ajung la serviciu unde organismul meu interactioneaza indeaproape cu mediul lui de viata, in stil haita. Asa ca, am lasat masina acasa si m-am deplasat per pedes pana la metrou. Am avut norocul sa nimeresc acelasi tip de metrou cu care ma plimba mama cand eram mica. In metrou liber, o ora destul de rezonabila, 6 dimineata, cu exceptia domnilor care mergeau la serviciu echipati adecvat: salopeta, sacosa de carpa si parfum natural de trasnpiratie (LA PRIMA ORA!!!?). Acesti domni se cunosteau intre ei, m-am gandit, pentru ca dadeau parizerul si berea din mana-n mana, sau din gura-n gura, sau din mana-n gura-n mana si tot asa ca eu am coborat si ei tot nu se terminasera de ospatat. O alta domnisoara, blonduta, statea pe scaunele din fata mea si desi erau 20 si ceva de grade la umbra, era echipata cu un cojoc roz, cizme roz si manca cu pofta dint-o punga de pufuleti. Un alt tinerel avea camasa, pantaloni de treling 3/4 si pantofi cu bot lung si incovoiat.
Mi-am adus aminte de o alta intamplare din metrou de acum cativa ani. Stateam pe scaun si in fata mea s-a asezat un tip imbracat in alb si fara chiloti. Sa mai spun cum mi-am dat seama ca nu are chiloti?! Da, pantalonii erau transparenti.

La intoarcere, am zis sa fiu eco si cu tramvaiul. Dupa ce am asteptat 20 de minute, am urcat, am mers cateva statii si tramvaiul, in loc sa mearga inainte cum ii era traseul, a facut la stanga. Am intrebat repede pe cineva ce numar are tramvaiul si... binenteles, nu era tramvaiul meu. M-am intors pe jos la statia din care puteam lua tramvaiul spre casa, am mai asteptat 10 minute sa vina, am urcat si... tramvaiul a facut tot la stanga! Nu am injurat pentru ca nu ma puteam opri din ras iar a 3-a oara am fost atenta in ce tramvai ma urc!

Acestea fiind zise, nu stiu care-i treaba cu ecologia asta dar... prefer ca organismul meu sa interactioneze direct si exclusiv cu mediul lui de viata din masina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu