sâmbătă, 9 martie 2013

Tendinte noi

M-am dus zilele trecute la facultate cu o rochie neagra, all in black si geanta verde, pleata-mi roscata si creata, care-mi ajunge pana la cur, desfacuta. Aveam si o dispozitie buna, ceea ce completa restul tinutei. Aratam ca o pizda, cum s-ar zice in popor. Si imi batea primavara-n plete si avem un zambet fericit pe fata, radiam. Mergeam ca o gazela, ca un model pe podiumul de prezentare, eram in centrul atentiei, cea mai frumoasa si cea mai cea. Si toata lumea se uita la mine, si pe strada, si in RATB si peste tot.  Un mic pitic din capul meu topaia de bucurie cand vedea ca toate privirile sunt atintite asupra mea. Eram mandra! Dar mandria asta n-a fost sa fie buna, caci am ajuns la facultate si primul coleg care mi-a iesit in cale mi-a spus: "Vezi ca ti-a ramas pasta de dinti pe barbie!"

Deci... primavara asta se asorteaza geanta cu pasta de dinti de pe fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu