marți, 26 martie 2013

Traiesc in uitare...

Am citit sute de carti. Nu mai stiu cine le-a scris si despre ce era vorba in ele. Desi unele mi-au placut atat de mult incat le-am citit de mai multe ori. Tin minte doar cateva titluri care intradevar m-au facut sa spun "WOW!". Dar de ce m-au facut sa spun "wow", nu mai stiu.
Am vazut sute de filme. Actiune, actori, regizori - blank.
Am vazut zeci de piese de teatru. Mi-e rusine cu mine! La fel ca si in cazul cartilor si al filmelor.

Eu nu pot sa port o discutie detaliata despre un anumit subiect. Oricare ar fi el. Spun doar franturi. Nu pot sa detaliez nimic. Ma oboseste. Spun scurt si la obiect ceea ce am de spus. In general imi place sa vorbesc despre nimic. Sunt putini oameni cu care pot face asta.

Stau de vorba cu oameni, ma uit si ma minunez cum de reusesc sa retina atatea chestii si sa povesteasca in detaliu lucruri care li s-au intamplat in urma cu zeci de ani. Eu nu pot sa povestesc in detaliu nici macar ce mi s-a intamplat in urma cu 5 minute.

Spun chestii acide fara sa-mi dau seama, dupa care uit. Si mi se reaminteste dupa ceva vreme despre cum am spus lucrul ala. Si eu sunt socata ca a putut sa iasa din gura mea asa un porumbel. Observ ca o fac din ce in ce mai des.

Am o memorie proasta. Nu tin minte nici lucruri importante, nici lucruri neimportante. De fapt, tin minte dar doar franturi.

Eu nu stiu un cantec cap-coada. Nu stiu numele membrilor formatiilor mele preferate. Nu stiu nimic. Pana si chestiile de le invat la actorie le uit. Le tin minte cand le am de prezentat dar daca nu le mai repet, se duc.

Si ce este, de fapt, cel mai grav, este ca nu tin minte emotii, trairi. Uit cum este sa mi se franga inima, uit cum este sa fiu luata de proasta, uit cum este sa fiu prea sincera, uit cum este sa fiu prea buna, uit cum este sa ma atasez de cineva, uit cat de de cacat sunt oamenii, uit cum este sa fiu fericita. Uit totul.

Traiesc intr-o uitare. Imi amintesc doar franturi. Franturi irelevante. Si atunci cand recitesc o carte imi reamintesc totul in timp ce recitesc, cand vad un film imi reamintesc totul in timp ce-l revizualizez si cand imi iau cate un sut un cur imi amintesc cat de tare doare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu