vineri, 31 mai 2013

Didi



Necuvantatoarele mele s-au inmultit acum o luna cu o noua specie plina de personalitate.
Dili, pisica mea virgina, mi-a facut o supriza extrem de placuta. A fatat. UN PUI! Adevarul e ca era ciudat ca o pisica precum Dili sa fete si ea ca toate pisicile, mai multi pui odata. Ea a facut doar unul. Unul si bun.

Este fetita, o cheama Didi, si dintr-o mama cu ochii verzi si un tata cu... ochii verzi, a iesit un pui cu ochi albastri. Este cat un pachet de tigari si este foarte galagioasa. O iei in brate, miauna. O duci in cutiuta ei, miauna. Ii dai mancare, miauna. Ii dau apa, miauna. Eu daca as fi un pui mic cu ochi albastri, as obosi la un moment dat sa tot miaun. Cat sa miaun? Nu e ca si cum m-ar intelege cineva. Bineinteles, nu se putea ca puiul lui Dili sa nu aibe o personalitate la fel de puternica precum a ma-sii.

Ieri, cand udam in gradina, nu voia sub niciun chip sa iasa din sfera stropitorii. Era una cu pamantul si cu apa. Cred ca intentia ei era sa ma ajute. Isi baga capul in toate canile de pe masa. Daca nu esti atent, te musca de dejtele de la picioare, daca stai pe loc, se suie pe laba piciorului si sta acolo cumintica in timp ce miauna de rasuna toata curtea.

Didi e geniala. Este atat de mica, de pufoasa, de agitata, de frumoasa, de ghidusa incat nu pot sa nu o tin decat in brate. Ma rog, in palma. Palma care este capsata toata. Caci este o animala feroce. Musca tot ce prinde.

Va las cu cateva poze. Nu ca-i a mea, facuta de Dili, dar eu n-am vazut pisic maindanez mai simpatic decat asta:









Kung fu Didi




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu