marți, 28 mai 2013

Sol meit

Eu mi-am gasit sufletul pereche.

Este un om minunat. Am o gramada de oameni minunati in jur pe care-i iubesc neconditionat, insa omul asta este aparte. In prezenta lui sunt Florentina, libera, fara armura si zeci de pistoale incarcate, gata de atac. Nu-mi este rusine sa fiu eu cand sunt cu el. Pot sa si plang cand sunt cu el, caci imi promite de fiecare data ca nu mai spune la nimeni. Omul asta are grija de mine. Si eu de el. Iar eu cu omul asta impart totul. Casa lui este casa noastra, cartile lui sunt cartile noastre, hainele lui sunt hainele noastre, visele lui sunt visele noastre, bucuriile lui sunt bucuriile noastre, supararile lui sunt supararile noastre. Si invers.

Omul asta nu se supara daca nu-i raspund la telefon o zi intreaga si-l sun abia seara. Intelege ca eu sunt o vaca ordinara cateodata. Si nu se supara nici daca sunt nervoasa si-mi vars nervii pe el. Atat de minunat e.

Si stiu ca omul asta n-o sa ma dezamageasca niciodata. Un astfel de om nu iti este dat sa-l gasesti decat o data-n viata. Si eu l-am gasit. Si el m-a gasit pe mine. Si a trecut prin multe pana sa ajunga la mine. Dar a spus ca a meritat efortul.

Am stabilit impreuna cu acest om ca daca unul dintre noi ar fi fost barbat, am fi format cuplul perfect. Dar cum amandurora ne plac barbatii, ne multumim sa fim prietene. Si nu-i putin lucru sa ai prieteni d'astia.

O data-n viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu