joi, 16 mai 2013

Factura mare

Am cunoscut acest individ si-am zis ca n-o sa scriu despre el. Dar nu am cum! Si-a facut un loc binemeritat pe highsictrel.

Sa incep deci. Baiat frumos... nu prea, caci mie nu-mi plac baietii frumosi. Desi ar trebui sa-mi placa, caci astia uratii prea sunt frustrati. Sa continuam, baiet urat da' desteeeept! Cel putin la prima vedere. Si avea plete. Si ce bine ne mai simteam noi. Si ce mai vorbeam toata ziua. Si ce ne mai completam. Si ce mai radeam. Cand vorbeam cu el ma simteam de parca as vorbi cu celalalt eu. Si ne minunam amandoi si nu intelegeam ce este cu chimia asta. Dar ce mai conta? Eu mai ca aveam putin si scriam pe blog ca m-am reindragostit. Din ultima indragosteala am iesit. Si sunt fericita ca am iesit, mai ales ca individul era un... sa nu-l jignesc ca poate mai arunca vreun ochi pe aici.

Sa revenim. Asa! Mai aveam putin si scriam pe blog ca m-am reindragostit, atat de dragut era tot ce mi se intampla. Dar de vreme ce am antecedente impresionante, am zis sa nu ma avant prea tare. Si numai bine am facut caci individul ma suna intr-o zi ca sa-mi spuna cat de minunata sunt eu, cat de bla bla bla, dar ca el abia ce a iesit dintr-o relatie si ca are multe chestii sa-si rezolve pana sa fie capabil de o alta relatie. Eu nu tineam mortis sa am o relatie cu el si cred ca nu i-am dat nicio clipa asta de inteles. Nu ca as fi eu aia capabila de o relatie, dar fie, era filmul lui, nu al meu. Si nici n-am stat sa-i explic. Am zis... ok! Incerc sa te inteleg, n-o sa te mai caut, n-o sa te mai vreau, cauta-ma tu cand te aduni. Si culmea, n-am fost trista. Dar deloc. Si chiar aveam o gram de respect pentru omul asta. Macar mi-a zis un "nu" frumos iar eu am inteles ca e "nu" fara sa ma supar, frustrez sau invinovatesc.

Si dragutul de el, om la treij'de' ani, m-a cautat cam dupa o saptamana de la eveniment. Mi-a stat inima-n loc cand am vazut pe telefon mesaj de la el. Mi-a trimis cel mai romantic mesaj ever: "Numarul asta este de vodafone?". Zic: "Da, de ce?". Zice: "Mi-a venit factura cam mare."


Hai sa radem in cor! Pe voci! Eu sunt solista. Si dirijorul. Si rad cel mai tare. Si va ajut si pe voi sa radeti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu