marți, 13 iulie 2010

All we need is love, parampampam

Post momentan indisponibil!!!

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. aceste cuvinte doare.. iar presiunea pe care o exercita asupra mea imi pleosteste parul cu tot cu creier.. Asa ca eu zic sa iti ineci de tot amarul de feminista intr-o limonada la Pergola. Fac eu cinste cu primul rand. Si tin cu tine for ever and ever, dar mai lasa-le dracu de teorii Cul garliene cosmopolitanene sau ce reviste mai sunt, ca feminismul o sa omoare intr-o zi feminitatea. Am zis!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai ca mi-ai intristat seara mea cea mai perfecta din saptamana mea perfecta. Ai distrus feng suiu'... Este clar! De "paranoica" ce esti, nici "nu ma mai atragi" si ma si "indragostesc de altcineva"!
    si tu sa ramai "ca tuta" sa ma astepti cu limonada in fata...

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarul este ca, din cand in cand, impulsiunile erotico-anale ale lui Freud nu-mi dau pace si ma determina sa gandesc cu anusul... ceea ce nu e rau! Un trafic intestinal rapid duce la o viata mai sanatoasa. Tre' sa ma mai cac si eu din cand in cand, nu?! Chiar daca o fac pe blog, in vazul tuturor!

    Acestea fiind zise, astept cu nerabdare sa ne reindragostim intr-o seara racoroasa de vara, sub clar de luna, cu curu pe scaunele de la Pergola si sa savuram ca tutele o limonada cu "lamaie" cumparata din banii tai...

    RăspundețiȘtergere