vineri, 23 iulie 2010

Eu aberez, tu aberezi... hai sa aberam impreuna!

N-are nicio legatura titlul cu ceea ce vreau sa scriu pe post... nu ca as avea ceva sa spun, dar totusi, am atatea idei!!
Si pentru ca pot, scriu!

O sa incep cu o injuratura: Scobi-te-ar ciorile in cur!!

Cine se simte, inseamna ca are motive sa se simta, asa ca, eu nu pot decat sa-i doresc din toata inima cele scrise mai sus. Si sunt generoasa cand ofer din inima!!

Si acum, sa trecem la lucruri serioase.
Nu am inteles niciodata de ce astept de la ceilalti ceea ce eu nu pot oferi iar ceilalti asteapta de la mine ceea ce ei, la randul lor, nu-mi pot oferi.
Nu am inteles niciodata de ce nu invat din greselile mele si de ce calc tot timpul in acelasi cacat doar pentru ca mi se pare ca are o alta forma de fiecare data.
Nu am inteles niciodata de ce indepartez oameni dragi mie in favoarea unui cacat cu forma deosebita!

Concluzia...
De ce simplu cand se poate complicat?!

Si pentru ca asta este motto-ul meu, iata-ma, inotand prin cacat! O sa ma spal in curand, momentan mai savurez mirosul...

6 comentarii:

  1. "De ce simplu cand se poate complicat?!" asta e ceva ironic cumva?

    Da-te cu capul de perete si invata sa-ti ceri iertare.

    Orgoliul e ceva... numai bun de luat in pula!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum ar fi sa te scobeasca ciorile in cur si tu sa nu fi mort?

    RăspundețiȘtergere
  3. bai anonimule, invata lb.romana , apoi baga comment-uri! nu FI prost, mai degraba cauta sa FII destept!

    RăspundețiȘtergere
  4. azi nu este marti?!? ah, scuze, aberam in voie... :))

    RăspundețiȘtergere