vineri, 10 decembrie 2010

Amintiri din copilarie - Update

Steluta, vecina mea minunata de la etajul 4, care este unul dintre copiii ce m-au facut sa sufar in copilarie, a complotat cu un alt copil ce m-a facut sa sufar (Mary), pentru a ne face o surpriza mie si unui al 3-lea copil care m-a facut sa sufar in copilarie(Fresh)!!!

Steluta ma tot freca la cap de o saptamana sa iesim noi doo azi in oras ca sa bem un siai. Am zis da, desi mi se parea destul de dubios... noi bem foarte bine siai in casa si mergem aproape in fiecare zi pe undeva. Nu intelegeam de ce TOCMAI AZI vrea sa iesim. Am zis totusi OK, dar ca ar fi mai bine sa mergem la un film. Ea ca nu, ca e scump, ca nu vrea la film, ca a mai fost ietc. Eu... i-am argumentat pentru fiecare contraargument de-al ei ca ar fi mai bine sa mergem la film. Vazandu-se in situatia mai sus mentionata, ca sa ma scoata din ale mele, a trebuit sa-mi spuna adevarul. Si asa s-a intamplat ca singurul copchil surprins sa fie al 3-lea.

Si ne-am adunat noi 4, adica eu si o parte din copchii aia rai despre care scriam acum ceva timp, am depanat amintiri, am ras, am povestit si am stabilit sa facem chestia asta mai des.

Cu o lacrima in coltul ochiului si cu un muc pe la nas, pot spune ca i-am iertat si ca imi pot vedea mai departe de viata.

Lasand gluma la o parte, a fost o seara speciala, am ras cum n-am mai ras de mult timp si imi doresc foarte mult sa pot spune pe viitor ca am ramas cu un grup de prietene din copilarie!!!

Multumesc fetelor pentru surpriza si imi pare rau ca v-am numit copchii rai, dar chiar ati fost!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu