luni, 13 decembrie 2010

Tendinte 2010


Pentru ca sunt o fesionista convinsa cand vine vorba de fesianul meu si pentru ca mi se rupe de tendinte si de moda, o sa vorbesc astazi despre ce s-a purtat in anul 2010 la mine.

In tendintele iarna-primavara s-au purtat ciaiurile de diverse sortimente si gatitul. Cam in perioada aia am descoperit secretele bucatariei si ale condimentelor si am inceput sa gatesc aproape zilnic. Nu stiu cat de bine gateam, Domnul T oricum mananca orice, oricand, oricat.

In sezonul primavera-vara au fost in tendinte gablonturile. Am reusit intr-un timp record sa strang 3 cutii aproape pline cu margelute, lantisoare, bratarele, cercelusi, ineluse, majoritatea colorate sau in forma de floricica. Tot in sezonul primavera-vara s-au purtat rochitele si bluzitele colorate sau inflorate si am reusit, tot intr-un timp record, sa ajung la numarul de 25 de rochii si fooooooooooarte multe bluzite, pe care nu am avut rabdare sa le numar.

Sezonul vara-toamna mi-a adus in garderoba 2 perechi de pantaloni negrii si cateva esarfe colorate. Toamna ma ofilesc si incet, incet, cheful de cumparat rufe paleste.

In sfarsit, am ajuns la tendintele din sezonul asta. Acum se poarta oalele, chestiile de ornament, betisoarele parfumate, canile, castroanele si tot felul de chestii care sunt deja in garderoba bucatariei. La anu’, in ianuarie cre’ca o sa ma apuc din nou de gatit si de cumparat siauri.

Fetelor!!! Cumparati-va oale. Acum e sezonul lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu