luni, 6 decembrie 2010

Bad Santa!


Ca in fiecare an, am zis sa respect traditia si sa-mi pregatesc de seara ghetutele... Le-am spalat, le-am dat cu crema, cu luciu si le-am asezat frumos la usa.

Abia am putut sa-mi astampar emotia si sa adorm.

Dupa ce m-am trezit (ca vaca) la 11, mi-am spalat moaca, mi-am facut nelipsitul nes cu lapte, am bagat niste tigari si am dat cateva telefoane, mi-am adus aminte ca e 6 decembrie si ca tre' sa-mi verific ghetutele. Daaaar... Surpriza!!! Ghetutele mele erau goale! M-am uitat bine, am bagat mana pana la cot siiiiiiii... nimic!!!

Pentru ca n-aveam la cine sa tip si in cine sa dau, am bagat repede 50 de abdomene, 10 flotari si vreo 5 tigari.

Nici macar o nuielusa nu am primit, semn ca nu am fost cuminte! Anul asta nu am fost nici cuminte, nici obraznica. Anul asta am fost degeaba! Anul trecut, macar, am primit un laptop mazgalit cu pixul pe un post-it.

Ai em veri disapointed! Mos rau si fara inima! Mi-a frant inima!!!!

Sunt un copchil trist...

6 comentarii:

  1. Trebuie sa te gandesti ca poate si la Mosu este criza si chiar si nuielusa aia costa,asa ca hai sa nu il judecam asa aspru pe Mosu! :)
    P.S. Imi place foarte mult ce scrii tu pe aici, ma amuza foarte tare!Felicitari! :) te pup. Mari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieri, in calitate de copchil razgaiat, am fost trista si am avut inima franta. Azi, am revenit la rolul de adult responsabil si cu capu' pe umeri, deci, mi-a trecut supararea.

    Merci de vizita si te mai astept p'aci!

    RăspundețiȘtergere
  3. eee... pai vezi daca nu te-ai dus ca mine in Carrefour sa iti cumperi ce tre sa iti puna Mosu in ghetute??? si dimineata... "waaaau!!! ou kinder!!!! da' asta trebuia sa fie la frate-miu, a mea era ciocolata aia!"

    RăspundețiȘtergere
  4. Floricel, dar ti-am spus ca Mosul a gresit putin adresa. Trebuie sa intelegi ca este si el batran

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaaaaaaaa, asa e! Mosu' mi-a lasat la Adi o pereche de manusi roz cu ciucurasi, fara dejte si un semn de carte cu floricele pe care scrie Best Friend Forever. Plus ca am inteles ca mi-a lasat si Mos Nicolae Sindicat ceva pe la giob blou. Mosu' e batran si il iert anu' asta!

    RăspundețiȘtergere