marți, 14 decembrie 2010

Tunat si gadgetat!


Oficial, sunt o Floricica tunata!!!

Mi-am pus chestie d'asta de puteti sa vorbiti cu mine, daca-s online, acum ceva timp si, mai nou, un playlist cu cateva dintre cantecelele mele preferate.

Ii multumesc lui Micutz de ajutor si imi multumesc mie pentru rabdare. Desi pare greu de crezut, mi-a luat ceva timp pana sa izbavesc. Micutz m-a ajutat foarte putin, cu o singura chestie la care nu ma descurcam. Restul am facut singurica. Ma aplaud si imi vine sa ma pup!

Apropos de facut chestii singura, va anunt oficial ca a venit anticipat Mos Craciun. Am fost cu "el" ieri la cumparaturi si a insistat sa-mi cumpere cadou. N-are rost sa mai mentionez ca mi-a cumparat cadou din bonurile mele de masa; astea sunt doar detalii. Deci, am primit de la Mosu' un joc Monopoly pe care mi-l doream foarte mult. Este cu cartiere romanesti si are suport pentru bani, titluri de propietate si cladiri. Asa ca, de fericire, entuziasm si pentru ca nu am avut cu cine sa ma joc, m-am jucat singurica. Si partea cea mai trista este ca am jucat impotriva mea si m-am batut pe mine insami. In timp ce ma jucam, am avut un flash: mi-am vazut copilaria.

Azi mi-am reluat in serios sarcinile la giob blou. Din cauza asta am avut timp sa-mi tunez blogu' cu cantecele.

6 comentarii:

  1. esti atat de scumpa incat imi vine sa te las sa te pupi singura pana la epuizare:p

    ok, sa trecem la subiect: tocmai ma uit prin pozele de la 1 mai 2009 si ghici ce? apari si tu. in primul moment am crezut ca sunt de anul asta, apoi m am uitat la data... si la fata... pacat ca nu am chef sa ma uit si in pozele mai vechi (fac peste 1000/deplasare), pt ca sunt precis ca mai apari si in alti ani. ceea ce nu inteleg eu e cum de nu te am remarcat, pt ca doar tu si narcisa suciu erati roscate in sezonul ala la vama...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu ai fi fost preocupat sa faci atatea poze, poate ne-am fi cunoscut in 2009. Sau in 2008, sau in 2007...

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu ai fi fost ciufuta & instabila, poate ne cunosteam macar in 2010... dar asa.. ramai in poze:p

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte faina noua ta imagine. asa floricol arata mosul tau craciun?

    RăspundețiȘtergere
  5. E doar o floare tunata! Ce n-ai inteles?!

    RăspundețiȘtergere
  6. bine, bineeeeeeeeeeeeeeee.... e faina; era faina si inainte; florile sunt faine;)

    RăspundețiȘtergere