duminică, 13 februarie 2011

Nervi cu muci


Ieri am fost nervoasa. Atat de nervoasa incat nu mi-a trecut nici azi.

Pentru ca de 3 zile sunt gripata si las dupa mine dare de muci precum melcul, nu am avut conditia fizica necesara pentru a face exercitii, asa ca a trebuit sa urlu si sa trantesc.
Voce nu am nici sa vorbesc, de urlat nici nu se pune problema, asa ca faza de ieri este memorabila.
Il stiti pe Smeagol din Stapanul Inelelor?! Ei, cam ca a lui este vocea mea de 3 zile incoa.

Ieri, in timp ce aveam o discutie in contradictoriu (ma certam) cu cineva, intr-un moment de isterie maxima, am inceput sa tip (chinui sa vorbesc putin mai tare) cu vocea mea de Smeagol. Si pentru ca mi-a venit sa trantesc cu ceva pe jos si pentru ca singurul lucru pe care-l aveam la indemana era servetelul meu plin cu muci, l-am aruncat pe ala cu toata puterea si toti nervii pe care-i aveam.

De obicei trantesc cu farfurii, telecomenzi, telefoane si alte obiecte solide in timp ce urlu de ma stie tot blocul. Ieri, insa, nu am reusit sa ma aud nici macar eu.

Am fost atat de simpatica incat persoana cu care ma certam a inceput sa rada cu lacrimi de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu