joi, 3 februarie 2011

Salon specializat in modelarea bolilor de piele prin profesionalismul unei echipe profesioniste?

Update - 15.07.2014
Doamnelor, dupa aproape 4 ani de zile in care comentariile mele negative au fost ignorate, am fost amenintata ca daca nu sterg acest articol cu continut defaimator, se va aplica legea in cazul meu. Prin urmare, pentru ca nu am avut niciodata probleme cu legea si pentru ca nici nu vreau sa am vreodata, am hotarat sa schimb atat titlul cat si continutul articolului, in niciun caz sa-l sterg. 

Eu nu zic ca salonul e de "cacat", sunt convinsa ca angajatele de acolo au pregatirea si amabilitatea necesare pentru a trata clientii, zic doar ca eu m-am simtit de "cacat" in locul ala. Si din discutii cu alte persoane, nu sunt singura. Deci postarea este despre MINE, trairile mele si experientele mele.

Salonul se numeste PERFECT CONTUR si este situat pe Octavian Goga nr 6.

Sa va povestesc cum am ajuns la ei.
Am primit acu' vreo 2 saptamani pe email, o super oferta:
- 3 sedinte electrostimulare 30'
- 3 sedinte fast slim 15'
- 2 impachetari anticelulitice/slabire extraforte la
tunelul cu infrarosii - ingredienti activi cafeina,
paprika,ceai verde, hotgel 45'
- 2 sedinta vacuum-tratament anticelulitic 10'
- 1 sedinta de ultrasunete/ mezoterapie anticelulitica 15'

Toate astea la un pret acceptabil, sa zicem. Am dat un sarci pe Guagal ca sa vad daca gasesc opinii negative despre salon si, ajunsa la a 4-a pagina, n-am gasit nimic. Din experienta mea de neprofesionista in domeniu, am zis ca e ok. Am platit online, am primit voucherul iar mai departe Dumnezeu cu mila.

O sa povestesc acum despre cat de greu mi-a fost mie, in calitate de client care a platit in avans, sa reusesc sa obtin o programare. M-am simtit iritata cand incercam sa sun si nu mi se raspundea la telefon iar cand mi se raspundea, mi se spunea ca nu au cum sa ma programeze intrucat numarul de clienti este prea mare in raport cu numarul angajatilor. In cele din urma au reusit sa ma programeze dupa 2 saptamani. M-am bucurat, am zis ca un salon cu atat de multi clienti, trebuie sa fie un salon bun si cautat.

Si iata-ma pe mine, o Floricica curata si draguta, intrand in acest mult prea cautat salon. Holul, in care este si receptia, mi-a lasat o senzatie urata. Peretii erau acoperiti de un tapet alb care, cu timpul a devenit galbejit, si in fiecare colt al holului cate un fotoliu rablagit. Usile care dadeau inspre camere erau antice si scorojite. Totul era atat de vintage...

Intru, "Buna ziua", "Buna ziua", "Am o programare pentru ora 12", le dau buletinu', toate bune si frumoase, domnisoara de la receptie, care era multifunctionala pe acolo, ma trimite in debara ca sa ma schimb: "Intra pe usa aia si schimba-TE. IA-TI un halat de acolo si o pereche de papuci. Si sa-TI lasi bluza pe tine ca sa nu-TI fie frig."

Am tot lucrat si lucrez in continuare cu oameni. In decursul scurtei mele cariere in serviciu clienti, adica vreo 5 ani adunati, la toate cursurile de comunicare si la toate trainingurile la care am participat, am invatat ca unui client, indiferent de ce etnie, varsta, meserie are, trebuie sa ii vorbim la persoana a 3-a. Dar, tinand cont ca este un salon de masaj, iar patronii salonului nu-si permit traininguri specializate pentru angajatii lor, am trecut peste.

Si intru in debara ca sa ma schimb. Ce a urmat de aici, a fost pentru mine, ca un cosmar. Debaraua, folosita drept cabina de schimb, avea pe un perete o bara pe care erau atarnate cateva umerase cu niste halate, iar sub bara, un suport pentru papuci. M-a luat cu ameteala cand am mirosit si am vazut halatele si papucii. M-am bucurat foarte mult ca m-au pus sa-mi las bluza pe mine, dar eu am ales sa-mi las si sosetele.

Booon, ies eu de acolo si mai astept 5 minute in holul care era cu usa deschisa. Probabil ca sa se aeriseasca. Din hol se intra in camerele de spa. Zic asta, pentru ca erau deschise si am vazut toate bucile si cururile celorlalte cliente.

Intr-un final, sunt poftita intr-una dintre camere. Camera era putin mai mare decat debaraua iar in ea erau 3 paturi cu perdele intre ele, numai ca perdelele nu erau trase si m-am simtit usor stanjenita stiind ca imi vede toata lumea fesele. Dupa ce mi s-au inodat niste elastice de picioare, aud un: "Hei tanti, ai body pe tine! Cum vrei sa faci electrostimulare prin bluza?". Daca mi-a zis sa las bluza pe mine, nu m-am gandit ca tre' s-o desfac si intre picioare. M-am simtit umilita cand am fost abordata in felul asta. Dupa ce mi s-au pus elasticele, m-a pus sa-mi reglez eu singura aparatul in functie de cum suport electrozii si a plecat. Si am stat acolo nemiscata, timp de 45 de minute dupa care s-a oprit aparatul si a inceput sa scoata niste sunete ciudate. Am vrut sa ma ridic si sa mi le scot singura dar o alta doamna angajata acolo, mi-a spus, cu un ton rastit, sa astept ca o sa vina imediat cineva sa mi le scoata. Si a venit cineva, dupa 10 minute. M-am simtit groznic, vazandu-ma imobilizata pe un pat, cu multi angajati in jurul meu, fara ca vreunul dintre ei sa sara si sa ma scoata de acolo timp de 10 minute.

Dupa ce au trecut cele 10 minute de asteptat, mi-au scos elasticele si am fost trimisa in camera alaturata pentru vacuum. In camera alaturata, care era putin mai mica decat debaraua, tot 3 paturi. Toate 3 ocupate. Era si un scaun acolo pe care puteam fi poftita sa ma asez, numai ca una dintre angajate care, probabil, se simtea rau in ziua aceea, a preferat sa stea ea. Asa ca, am asteptat in picioare sa se elibereze un pat. Tot 10 minute. In aceasta camera erau, probabil, adunate toate angajatele salonului. Inafara de cele care masau, adica 3, mai erau 4 care stateau ca sa intretina atmosfera cu discutii gen: "Fa, proasto, mie-mi place sa ma fut si atat. Nu ma complic cu relatii serioase". Atunci am inteles de ce am asteptat mai devreme 10 minute.

In sfarsit, se elibereaza un pat. Yeeee! M-a preluat angajata care se lauda ca nu vrea relatii serioase. Era o tipa care m-a facut sa simt ca daca nu fac cum vrea ea, in urmatoarea secunda imi primesc si-o flegma-n ochi. Inainte sa ma asez pe pat, a intors prosopul pe care statuse femeia de dinaintea mea, pe cealalta parte. Am zis ok, poate ca e nou si merge folosit la 2 persoane, atata timp cat il intoarce. Dar nu, dupa ce m-am ridicat, l-a intors inapoi pe partea celalalta. M-am bucurat, totusi, ca a sters aparatul pentru vacuum cu un servetel.

La plecare, in holul din care se vedeau toate cururile, inclusiv al meu, erau 2 barbati. Nu stiu ce cautau acolo, probabil ca venisera si ei sa faca un vacuum. Dar m-am simtit prost sa stiu ca au vazut totul. Oricum, la plecare ei au fost singurii care mi-au raspuns la salut.

Ce sa mai spun, ca m-am simtit murdarita si fizic, si psihic de locul acela si de felul in care am fost tratata. Primul lucru pe care l-am facut cand am ajuns acasa, a fost sa ma spal.

E pe bune!

11 comentarii:

  1. Chiar nu ai de ce sa fii supi cum ar zie romanul...traim in Romania si asta ne omoara tot timpul... de remarcat ambitia de a ti duce "crucea" pana la capat ...esti ambitioasa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Bleeaaahh!!!! trimite OPC-ul peste ei!!!! puii mei, iti dai seama cate boli poti sa iei de acolo? Pe alese, ca la supermarket.. zici ca te-ai spalat bine?!?

    RăspundețiȘtergere
  3. Puii tai, nu m-am spalat bine... Astept sa ne intalnim, si dupa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma distreaza cum TE-ai suparat ca TI-a vorbit la persoana a doua, si ai inceput sa povestesti de miliardele tale de traininguri in domeniul relatiilor cu clientii (stim si noi cum se spune la secretara de cand suntem in UE), cand tu esti o doamna, ce pl ta! Ai spus de atatea ori "cacat" de ma mir cu nu ti-a lasat gura apa pe tastatura, fa doamno! Ce naiba cautai tu in salon de infrumusetare, oricum?:))

      Ștergere
    2. De cand astept un mesaj din asta... Mi se umple sufletul de bucurie!

      Ștergere
    3. Sa-ti fie fusine, ai terminat scoala pe maidan...cat despre sapte ani de acasa!!! Nu mai zic...

      Ștergere
  4. Mai este un salon pe Matei Basarab ''Perfect Slim Body Salon'' acolo e de tine!!:))) Nu vrei sa stii ce am patit eu.Acum cateva zile am primit cadou un voucher pentru vopsit ''fara limita de turburi'' spalat,tratament,styling.Eram foarte incantata pentru ca imi crescuse-ra radacinile si trebuia s amerg a ma vopsesc.Eu avand un saten deschis spre roscat.Am mers acolo.Buna ziua etc.Erau 3 scaune inghesuite in hol unde asteptai.Dupa ce am asteptat ceva timp,m-a invitat coafeza sa intru.M-a pus pe scaun imi desfac parul care este destul de lung.Si ma intreaba cate tuburi de vopsea imi intra.Zic pay tanti tu trebuie sa stii nu eu.Zic imi intra cam 4 tuburi.4tuburi??!! ma intreaba ea.In fine Mi-a pus vopseaua in cap..''doar 2 tuburi)si am asteptat...am asteptat..nu putea sa ma spele pentru ca pe una din angajate a apucat-o spalatul pe cap!Dupa ce s-a spalat tanti aia pe cap a venit si randul meu.Putin sampon asa..un pic de balsam si gata..imi scoate prosopul din cap!siii SOC!PARUL MEU ERA SATEN INCHIS!!!Am crezut ca mor!Zic poate ca e ud..si pare mai inchis..M-a uscat si temerile mele s-au adeverit..Saten inchis!Ce ''frumos''!Am plecat de acolo val vartej..Mi-am prins parul in coada ca numai coafat nu era..Salonul arata de tot cacatul,angazatele si ele sunt de tot cacatul flegmatice si se uita la tine zici ca te faci gratis la ele.Am mers la baie..unde era un geam si puteam sa admir toate geamurile din vecinatate eventual sa stau si la o barfa cu vrun vecin ..cand stateam pe buda..Nu mai zic ca chiuveta nu putea fi folosita..erau niste carpe jegoase aruncate in ea.Deci am plecat cu un gust amar de acolo..acum trebuie sa dau alti bani ca sa imi decolorez iar parul si sa il fac cum a fost!Misto!EVITATI ACEST SALON OAMENI BUNI SAU VE-TI REGRETA AMARNIC!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorry 'bout the story... Cam asta patim cu vouchere astea primite ori cumparate la pret foarte mic. Pentru mine a fost invatatura de mine. Sper ca si pentru tine.

      Ștergere
    2. Da ai mare dreptate.Se uita la tine zici ca te faci gratis la ei.O oferta mare la bani putini suna prea frumos sa fie adevarat.Eu una sunt profund dezamagita..Aveam parul negru.Si am decis intr-o zi sa imi fac schimbare de look.Am mers la un salon unde a trebuit sa imi decolorez parul.Ok l-am decolorat si fata de acolo mi-a dat o nuanta foarte frumoasa.Gen parul Biancai Dragusan.Eram foarte incantata si imi statea foarte bine.Acum am parul inchis la culoare:((( ma uit in oglinda si ma bufneste plansul.AM facut programare la acelasi salon unde mi-am decolorat parul ca sa il mai decolorez odata:((( alti bani alta distractie..precizez ca am parul foarte lung si pudra decoloranta,vopseaua,mana de lucru si coafatul ma costa in jur de 450lei...:(( nu era mai simplu daca mergeam tot acolo?Invatare de minte sa fie pentru mine si pentru cei care vor sa invete din greselile altora.Am sa fac antireclama acestui salon de cate ori am ocazia.Va pup

      Ștergere
  5. Multumesc pentru acest articol. Eram cat pe-aci sa cumpar un voucher.. Dar am tot cautat pe google sa ma asigur ca e ok si am dat de comentariul tau de pe un site, apoi de acest articol.. si mi-a trecut cumparatul.. Sper sa il citeasca si alte persoane inainte de a face vreo prostie..

    RăspundețiȘtergere
  6. Cea mai mare TEAPA la asa numit salon Perfect Contur, de la thermocell mi-a spart vasele periferice si....nu mi-a ajuns asta mi -am cumparat si 4 sedinte IPL (epilare definitiva). Vreti sa stiti cum am plecat de acolo....cracanata!!! Sunt arsa mi se ia un rand de piele si mi s-a inegrit toata zona inghinala si interfesier. Nu am terminat sedintele, dar... Nici NU mai vreau. Personalul se califica la fata locului, NU sunt instruite, NU au specializare. Acum m-am invatat minte!!!! Putin dai...RAU face!!!

    RăspundețiȘtergere