luni, 14 februarie 2011

Too Much Love Will Kill You

Si cum m-am trezit eu azi, ca un copchil constiincios, la ora 9:00, am deschis TV-ul ca sa vad stirile in timp ce-mi fac tabieturile de dimineata. La stiri, pe langa crime si accidente, toata lumea era fericita ca astazi este Ziua Indragostitilor. Urari, petreceri, organizari, preturi, mizda-pasii. In weekend stirile au fost la fel. Am inchis TV-ul si m-am pus in fata calculatorului. Intru pe feisbuc, pagina plina de urari. Intru pe mess, toata lumea avea la status urari. Inchid mess-ul si deschid winamp-ul. Dau play si incepe sa cante melodia de mai jos.

In sfarsit, am zis, cineva tine si cu mine astazi!
Vreau sa le multumesc pe aceasta cale lui Freddie Mercury pentru aceasta melodie, mamei pentru ca m-a nascut, Domnului T. pentru ca-mi inveseleste fiecare clipa din viata, vecinilor pentru ca inca ma mai saluta pe strada, prietenilor pentru ca inca imi mai sunt prieteni si profesorilor de la facultate pentru ca m-au lasat repetenta!

Pentru indragostitii de azi, cele de mai jos:

3 comentarii:

  1. doaaamne ce bine ca ai scos cantecelele alea speriecioase! mi-era asa frica de ele ca amuteam calculatorul inainte sa intru la tine pe blog. Astea asa, in posturi, is mai frumoase. mai ales ca cea de azi is tres jolie.
    mdea... vezi ce inseamna sa muncesti epuizant asa ca mine? nu-ti amintesti de valentine's day decat seara, dupa ce aproape a trecut, cand consortul te anunta ca se duce cu baietii la biliard, asa ca de Vaventine's :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda... Dejea incepusera sa ma enerveze si pe mine! D'aia le-am scos.
    Sunt convinsa ca dupa ce s-a intors de la biliard ti-a aratat ceasul lui fosforescent sub plapuma :))

    RăspundețiȘtergere
  3. de fapt, tarziu in noapte, m-a trezit sforaitul lui, pe note romantice ce-i drept :))

    RăspundețiȘtergere