marți, 8 februarie 2011

Slalom printre cacati, balti, si mai multi cacati, noroaie, iar cacati si gheata.

Astazi am avut parte de aventura vietii mele...

Am avut de facut niste drumuri si pentru ca stratul de ozon mirosea a primavara, m-am decis sa le fac la pas.

Primul obstacol, inca de la iesirea din bloc, a fost baltile! Pentru ca daca le-as fi ocolit ar fi insemnat, la fiecare balta, sa merg cu 5 minute in plus (1 balta pe m patrat X vreo 5 km X 5 minute = o saptamana), am preferat sa le sar. Numai ca, nu-s atat de buna la sarituri si spagaturi, si fara sa vreau, saritura mea luata cu avant se oprea fix la mijlocul baltii. Nu mai spun de masinile ce treceau cu viteza prin balti si ma stropeau din cap pana-n picioare de "respect". Dupa mai putin de 10 m, m-am conformat si n-am mai luat in calcult posibilitatea sariturii sau a ocolirii. Am calcat in fiecare balta, si din cand in cand, calcam atat de apasat, incat ii stropeam si pe ceilalti trecatori. Tot in categoria asta intra si noroiul. Nu exista noroi fara balta sau balta fara noroi. Sunt nedespartite.

Capitala, a aratat astazi, pe alocuri, ca o mlastina cu noroaie miscatoare. Si daca ar fi fost numai atat... Obisnuita sa merg prin balti si noroaie pana la gat, pe prima portiune de asflat care nu detinea balti si noroaie, mi-au fugit picioarele-n fata. Binenteles, nu a apucat sa se faca balta sau noroi pentru ca era inca inghetat. Iar eu aveam niste ghete cu care alunec si pe mocheta...

Si ajung, in cele din urma pe unul dintre trotuarele dintre Baba Novac si Dristor. NU AM VAZUT IN 23 DE ANI ATATA CACAT!!! Deja, baltile si gheata erau mici obstacole pe langa gigantii cacati! Trotuarul ala poate fi nominalizat cu succes la categoria "Cel mai cacat trotuar".
Pe la jumatatea trotuarului si pentru ca oricum trebuia sa ma uit in jos ca sa-i ocolesc, am inceput sa-i numar. Lungimea trotuarului are vreo 600 m. In 300 m am numarat 67 de cacati. Adica, cate un cacat la fiecare 4.48 m. Si nu i-am numarat si pe aia calcati in picioare, de pe langa trotuar sau din gradina. I-am numarat numai pe aia proaspeti, sanatosi si cu forma frumoasa.

Acum, problema mea este alta! Ce faceam daca ocoleam doi cacati iar la un m in fata, calcam intr-o balta care avea dedesubt gheata?! Care ar fi fost probabilitatea sa vin cu picioarele in fata si sa ma sprijin cu spatele de unul dintre cacati?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu