miercuri, 2 februarie 2011

Nimic de zis...

Astazi nu o sa scriu nimic despre tranzit, Domnul T, menstruatie sau alte chestii caracteristice mie.

Astazi am chef sa scriu despre nimic. Si pentru ca pofta vine mancand iar cheful de scris, scriind, o sa scriu niste nimicuri nesemnificative, neimportante, insignifiante, sau cum vreti voi sa le mai spuneti, ca doar sunteti romani.

Sa incep, deci...

Toata lumea este euforizata in perioada asta pentru ca se apropie mega-sarbatoarea curului, Sf. Valentin.
Oameni buni, sunteti ROMANI si traiti in ROMANIA!!! Aveti si voi sarbatori, care nu sunt preluate de americani. Pastrati-va traditiile si demnitatea. Ce spuneti de Dragobete? Nu am auzit pe nimeni sa se pregateasca pentru sarbatoarea asta, si este doar la cateva zile dupa sarbatoarea americana. Asta daca intradevar, vreti sa sarbatoriti ceva de genu'.
Eu cred ca indragostitii nu au nevoie de o sarbatoare. Ei se pot bucura in fiecare zi unul de celalat.
Sa nu ma intelegeti gresit. Nu am nimic cu indragostitii, ci cu conceptia imputit-americana care a spalat creierii prostilor de romani. Si nici cu americanii n-am nimic.
Ieri am vorbit cu un prieten care vrea sa-si posteze pe blog un articol de Sf. Vali Muci. Ideea este interesanta. O sa puna in articol raspunsurile mai multor oameni care au raspuns la intrebarea: "Ce este Dragostea?". Numai ca nu inteleg de ce nu a facut asta intr-o zi oarecare si de ce a trebuit sa aleaga ziua prostilor? Mergem cu totii in spirit de turma iar ciobanu' e America.

Eu sunt euforizata zilele astea pentru ca am mintea ocupata. Incerc tot timpul sa mi-o ocup cu ceva ca sa nu ma napadeasca plictiseala. Luna asta mi-am ocupat mintea cu renovari si amenajari interioare. La salariu merg sa-mi cumpar vopseluri, tapete si mobila. Cand spun mobila, ma refer la o masuta mica si vreo 2 polite. Sunt foarte entuziasmata. La fel de entuziasmata am fost si acum 4 ani cand mi-am renovat ultima oara camera. Eh, ma plictisesc repede...

Maine, 03.02.2011, stomacul meu implineste o luna de cand nu a mai primit paine, suc, junkfood, prajeli si alte chestii ce ingrasa. La inceput a fost greu. Mancam broccoli fiert si imi imaginam ca mananc cheiefsi, mancam iaurt si-mi ziceam "Mmmm, ce bun e tiramisu' asta!".

Astazi, un individ necunoscut si neimportant, mi-a spus ca am probleme psihice doar pentru ca nu am raspuns cu DA avansurilor lui de nefutut. Adica, i-am raspuns in sictir cu un umor caracteristic mie. Daca nu ma cunosti sau nu ai un simt al umorului apropiat de al meu, iti las impresia ca vorbesc serios si ca pun suflet in ceea ce zic, cand mie de fapt, mi se rupe si dau din gura doar ca sa nu tac. Eee... omu' s-a apucat sa-mi dea sfaturi, sa-mi explice ca eu am niste probleme grave. Mizda pasii!

Eu recunosc ca toate defectele din lumea asta s-au adunat la mine da' nu-s chiar atat de idioata incat sa le evidentiez.

Am terminat cu nimicurile pe ziua de azi.

Hai pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu