vineri, 28 ianuarie 2011

Sleeping Beauty...



Azi am clacat...
Dupa multe ore de munca si dupa foarte putine ore dormite in ultimele zile, am profitat de faptul ca nu era sefu' la birou si am adormit. Si am dormit la modul cel mai nesimtit, 5 ore!!! Ma mai trezeam cand ii auzeam pe colegi vorbind in soapta ca sa nu ma trezeasca, sau cand mai primeam cate un cot de la colegul, semn ca a intrat cineva in birou.

Asa mi se intampla tot timpul. Rezist cu stoicism cateva zile, dupa care dorm. Nu conteaza unde, cum, cand.

Intr-o noapte am adormit in Club A, in picioare, rezemata de perete.
Acum 2 ani, de Revelion, am adormit la ora 11 pe un fotoliu. Pentru ca era galagia prea mare, m-am deplasat intr-un dormitor si m-am intins pe pat. La 12 fara putin m-au trezit oamenii ca sa ies afara la sampanie si artificii. Am iesit afara, in sosete si cu maneca scurta, si dupa 2 minute am intrat inauntru ca sa ma imbrac. M-am dus in dormitor, mi-am pus o cizma, dupa care am luat patul in brate. M-am mai trezit la 5 cand toata lumea pleca acasa.
Deja mi-am format o traditie. Cand merg in Vama, prima noapte o dorm; pe plaja, cu capul pe mesele din Expirat. Incepand cu a 2-a noapte, rezist, si apuc sa prind rasaritul.
O alta traditie este sa dorm in avion la plecare. La intoarcere, niciodata. Si asta pentru ca sunt odihnita dupa vacanta.

Toate astea se intampla doar cand sunt extrem de nedormita.
Am fost invitata la o petrecere la care trebuie sa mergem deghizati. Deja am informat gazda ca in orice m-as deghiza, la un moment dat, voi fi Frumoasa din padurea adormita.

Cre'ca am nevoie de un concediu!!!

3 comentarii:

  1. Daaarling! Ai ramas adormita?? am intrat intr-o luna noua, scrie ceva frumos despre ziua lu' valentin, despre frigul de afara, despre dili (apropos, a venit Misu deci am 2 buc matze nespalate).. numa' scrie ceva sa vedem ca te-ai trezit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana nu vine Prince Charming sa ma sarute ca sa ma scoale, nu mai scriu nimic!!! AM ZIS!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. bote are prezentare la Milano.. si unde mai pui ca e ocupat si cu noua cacaemisiune.. asa ca tre sa-ti gasesti un altul

    RăspundețiȘtergere