duminică, 9 ianuarie 2011

D'ale mele scrisuri...

Sunt in pana de idei si cred ca se datoreaza gerului de afara. Mi-a inghetat creierul si mana cu care tin condeiul.

Acestea fiind zise, sunt foarte racita, irascibila, anxioasa si enervanta zilele astea. Conform horoscopului, cica, o sa fiu asa pana in mai.
Acu' nu stiu daca-s asa pentru ca s-au terminat sarbatorile si am strans bradul sau pentru ca incerc sa dau jos toate toxinele pe care le-am adunat in ultimii 10 ani. Cert e ca ma bucur sa vad la stiri ca ploua cu pasarici moarte in toata lumea.
Vorbeam zilele trecute cu Domnul T si ii sugeram sa construiasca un buncar, la el in curte acolo, langa veceu. Dar degeaba construieste el un buncar pentru ca daca ploua n-are niciun rost. Poate doar un buncar plutitor. Oricum, n-are el timp de d'astea; e prea preocupat sa-si mute veceul din curte in casa.
Un alt motiv pentru care s-ar putea sa am starea asta este ca in decembrie 2010 am renuntat la un prieten foarte bun. Statea tot timpul pe capu' meu si ma tragea in jos cand imi era lumea mai traga. Da, e vorba despre par. Podoaba mea capilara a ajuns pana la umeri dupa ce timp de cativa ani a fost pana la cur. Dar, vorba bunului meu amic Radu, si aici o sa-mi permit sa-l citez: "Bine ca l-ai tuns fata!!! Se saturase si el de atata miros". Cine nu s-a prins, sa se mai gandeasca odata pana unde aveam parul inainte sa-l tund.
Anul 2011 a inceput mai bine decat ma asteptam... pe 1 m-a durut capul iar pe 2 mi s-a stricat calculatorul de acasa. L-am demontat, l-am surubat, am mesterit vreo 3 ore. Diagnosticul l-am pus tot eu: "Cumpar altu' " urmat de un sir lung de injuraturi si trantiri cu el pe jos. Problema e ca l-am stricat de tot si unele componente nu imi apartin.
De deprimata ce sunt, am facut ceea ce-mi place mie cel mai mult sa fac atunci cand sunt deprimata. Am dat banii pe tampenii. Asta nu este decat un remediu fictiv pentru ca ma apuca si mai tare depresia dupa ce vad ca am dat ultimii bani munciti cinstit de manutele astea doua cu care tastez, pe chestii pe care, probabil, n-o sa le port niciodata. Un lucru e clar, mi-am cumparat si o bratara de piele de care nu-mi pare rau, mai ales ca am luat-o si la jumatate de pret.
Am inceput o cura naspa. E naspa, atat pentru ca nu am voie sa pun pic de alcool in gura (cu ocazia asta ii cer scuze lui John caruia i-am promis ca mergem in Club A zilele astea ca sa ne imbatam si sa agatam), cat si pentru ca nu mai pot sa-mi etalez calitatile mele de bucatareasa oamenilor ce-mi trec pragul. Nu pot sa gust, nu fac! Daaar cine o sa fie zvelta, sanatoasa si plina de energie? EU!!

Cam atat am avut de spus pentru astazi. Nu recitesc ce am scris, mi-e lene.

Si pentru ca imi place genul epic, o sa inchei aberatia asta a genului liric, ca o povestire in rama:

"Sunt in pana de idei si cred ca se datoreaza gerului de afara."

2 comentarii:

  1. Chucques Norrie (n'est pas Chucky)9 ianuarie 2011 la 21:32

    nu comentez ce ai scris. mi e lene. dar ascult muzica aia faina ~!@#$%^&*()_+ PUNCT, nu am chef sa aberez azi. asa ca ma iscalesc... sau asa sper eu:p

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Chuckie!! Ai reeuuuuusiiiiiit!!!!

    RăspundețiȘtergere