marți, 25 ianuarie 2011

Mancam rahat, ca asa ne sta noua bine!!

Azi am avut o discutie pe cat de interesanta, pe atat de enervata cu Chuckie. Bine, cam asa sunt toate discutiile noastre, insa astazi, daca era langa mine, cat sunt eu de mica, il luam la bataie. Recunosc ca-s cam iute la manie.

Intr-un punct culminant al discutiei, imi spune, si aici citez: " Lumea ta se invarte intre cainii din parcare si baiatul cu ziare, Domnul T si tranzit. Cam astea sunt punctele tale cardinale si dintre toate dl T e nordul."

Draga Chuckie, tin sa te anunt ca blogul asta nu reprezinta lumea mea, ci doar o parte a partii frumoase din ea. Cealalta parte, mai putin frumoasa, nu cred ca este cazul sa o fac publica. Daca tu ai ales sa ma cunosti doar prin prisma aberatiilor de pe blog, este fix problema ta. Ai avut nenumarate ocazii sa ma cunosti si altfel.

Ma bucur ca iti place sa mananci rahat; eu nu pot decat sa-ti urez pofta buna! Numai ca am pretentia sa nu-l mananci in preajma mea pentru ca sunt sensibiloasa si imi provoaca greturi.

Si iata-ma vorbind din nou, fara sa vreau, despre "tranzit"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu