duminică, 23 ianuarie 2011

Capodopera marca Domnul T.


Azi-dimineata, pe la ora 12, in timp ce-mi era somnul mai dulce, am auzit in vis o voce entuziasmata care spunea: "Copilu', Copilu', vino repede sa vezi ce am facut". Eu binenteles, nu m-am deranjat sa ma ridic din pat, desi ma trezise. Ei, si-n urmatoarele secunde, vine peste mine si ma taraste pana la balcon ca sa-mi arate isprava.

Da, este vorba despre Domnul T., care, de plictiseala, a facut un mini om de zapada pe pervazul de flori.

Omuletul lui are in loc de nas un capac de pix, in loc de ochi a pus nasturi, mainile le-a rupt dintr-o matura, gura este, de fapt, un sambure de maslina iar pentru palarie, a lasat o sticla de apa de 5 l fara capac. Piesa de rezistenta, ochelarii i-a primit, cadou de la mine, acum vreo 2 ani.
La 2 ore dupa ce mi l-a aratat, ma cheama din nou: "Copilu', copilu' (ca asa imi spune el), vino repede ca sa vezi!!!"
Merg, si cand ajung, imi arata ca la blocul din fata sunt niste oameni si niste caini care-i admira omul de zapada. Se pot vedea in poza niste oameni, dar niciunul nu pare sa-i admire capodopera.

Dupa ce i-am fotografiat capodopera, mi-a spus sa pun pozele pe net ca sa le vada toata lumea. Inca nu stie ca este o mica vedeta.

Eu il felicit pe Domnul T pentru ca, desi are o varsta destul de inaintata, si-a pastrat spiritul tanar.

Voi, astia tineri, cand ati facut ultima oara un om de zapada, fie el si in miniatura?

10 comentarii:

  1. tocmai am facut o oama de zapada acum o ora, in spatele blocului nostru...e o gagicuta pe nume zizi(vecinii stiu de ce)din pacate face parte din categoria femeia snur: fara....fara....:))

    RăspundețiȘtergere
  2. I Chucques the Sheriff!23 ianuarie 2011 la 20:08

    zau daca imi mai amintesc cand am facut ultima oara oameni de zapada:( in copilarie faceam unii imensi, dupa care faceam temperatura pe masura, pt ca ma intorceam de la joaca ud leoarca si inghetat la propriu=))
    imi amintesc insa cand&unde m am dat ultima oara cu punga de plastic pe zapada: acu' 3 ierni, pe treptele (super partie) din spatele muzeului de istorie nationala si arheologie constanta=))
    ... si pt ca tot pui intrebari: tu? cand ai facut ultima oara un om de zapada, fie el si in miniatura?

    foarte tare omuletul vostru! initial nu am observat ca e miniatural. abia cand am privit atent...

    tipul (sau gagica) pare a avea personalitate + o fatza cu expresie... ma duce cu gandul la vadim tudor... poate de la ochelari.. si de la costumatia alba =))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim
    poze cu oama?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!??!?!?!?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Fresh: Abia astept sa-ti vad oama maine dimineata. Trebuia sa o cheme "Udrea" ca asa se numeste o parte din strada din spatele blocului :)

    @Chuckie: Hotaraste-te la o singura semnatura. Daca te mai succesti mult, nu-ti mai postez comentariile!

    RăspundețiȘtergere
  5. well my darling,gradina mea se bucura de cel mai frumos om de zapada pe care l-am vazut vreodata. Si e d-ala traditional, cu morcov in loc de nas si carbuni in loc de ochi... S-a nascut azi, din mainile dibace ale lui Razvan. daca ajungi la mine in timp util poate va fac cunostinta. Dar repede, sa nu se fleoscaiasca de atata asteptat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fa-i o poza, e cel mai sigur ca o sa-l vad asa. Daca esti cuminte, il fac si pe al lui Razvan celebru!

    RăspundețiȘtergere
  7. Treaba ta! Ma intereseaza putin spre deloc daca tu alegi sa iti pierzi 75% din cititori si 85% dintre comentatori:p

    RăspundețiȘtergere
  8. Uite, asta cu Chuck You imi place. Daca tu crezi ca esti 75% dintre cititori si 85% din comentatori, este parerea ta si o respect. Asta, binenteles, nu inseamna ca ai si dreptate :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Who The Chuck Is Regina Spektor?25 ianuarie 2011 la 01:01

    ... "Iti place" e un fel de a spune... Adevarul e ca ma iubesti la nebunie... pt ca sunt perfect... sau asa ceva:p...

    In ce priveste procentele, stii bine ca stai mai rau de asa...dar sa le lasam naibii! Tocmai ascult o melodie... de fapt, tocmai aflu cum se numea melodia pe care dansai la ziua ta... gresesc? posibil... nu am memoria amintirilor=))

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca te-am bagat prea mult in seama :))

    RăspundețiȘtergere