sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Fara titlu 2011...

Am zis sa scriu si eu ceva in prima zi din an, ca de, asa se cade...

De cand m-am facut mare si am inceput sa gandesc ca "o adulta", am observat ca, odata cu trecerea anilor, anul ce a trecut pare mai de cacat decat anul dinaintea anului ce a trecut si, in concluzie, ma astept ca anul ce vine sa fie de 2 ori mai de cacat.

Dar... asta nu este motiv de suparare sau de bucurie, ci de betie!!!

Cu cat suntem mai beti la trecerea dintre ani, cu atat constientizam mai putin aceste lucruri si cu atat ni se rupe mai mult de ceea ce ne asteapta in noul an.

Asadar, va urez un 2011 de cacat si plin de betii!

P.S. Iar nu merge muzica!! Ma las pagubasa! In 2011 va las sa cititi in liniste!!! O sa pastrez totusi ursul, pare simpatic!

5 comentarii:

  1. Nu inteleg de ce tii musai sa fii de cacat din prima zi a anului 2011... cat despre betii... mda... imi amintesc o teorie pe care mi am insusit o in facultate, (de) pe una din bancile scolii, unde era partial scrisa cu pixu', parte scrijelita cu varful minei dupa terminarea pastei; teoria se apropie de perspectiva darwinista; e veche si probabil ca o stii. Oricum ti o reamintesc: Se considera o turma de bizoni a carei viteza este egala, evident, cu viteza celui mai lent bizon (bizonii "ie" solidari si se conduc dupa principiul "No One Gets Left Behind"). Vanatorii, de orice natura, vaneaza cei mai lenti bizoni (e mai la indemana), facand prin aceasta un bine turmei, a carei viteza de deplasare va creste.
    Analog, creierul uman lucreaza cu viteza celui mai lent neuron. Se stie(!:p) ca alcoolul distruge neuronii (pe principiul "Take no prisoner") dar, ii distruge pe cei mai lenti, deci… SA GANDESTI IUTE, LA ANUL SI LA MULTI ANI!

    P.S. Ma intreb, daca pana la anul vei reusi sa depasesti stadiul (productiilor) anale si, daca da, daca va fi inspre cele falice, oare ce urari ne vei face?!?!??? Ni' nu vreau sa ma gandesc...

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, Chuckie! Mi-am propus ca in 2011 sa te invat sa te iscalesti pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, floricioaico! Ai face bine! Tare bine! Daca gat scoala, invat sa ma iscalesc si ma deprind sa pun i-ii si punctele aferente cand si unde trebe, ma apuc de scris propriul meu blog job!:p Zic... dar la cum ma cunosc... te pup si iar LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  4. te ai gandit vreodata ca muzica ta frumoasa ar putea tenta pe cineva sa ti caute intimitatea doar pentru o auditie de calitate? zic...:p

    RăspundețiȘtergere