miercuri, 19 ianuarie 2011

Ma doare-n... laptop!

Ba nu, in cur.

La propriu!
Sunt suferinda, tot la propriu.

De fapt, postarea asta a fost creata doar ca sa ma laud ca, desi ma doare-n cur, stau intinsa pe pat intr-o parte si scriu pentru caaaa... sunt fericita posesoare a unui HP. Mai multe detalii decat ca se deschide si pot sa-l iau cu mine in pat, nu stiu.

Il am de vreo saptamana, dar date fiind circumstantele, m-am gandit ca poate unii dintre voi nu au posibilitatea sa stea la calculator, intinsi pe pat, pe-o parte, atunci cand sunt invadati de hemoroizi.

SAC!

Oricum, e nasol sa te doara-n cur!

4 comentarii:

  1. Chucques Norrie (n'est pas Chucky)20 ianuarie 2011 la 14:07

    asa mica si deja te doare n kur?
    nashpa/aiurea/nasol!
    fara prea mare legatura cu localizarea durerilor tale...cand eram comunist, scoala mea organiza tabere la homorod-bai. n am mers niciodata datorita asocierilor nefericite pe care le faceam cu totii la acea varsta. ne inchipuiam ca e o statiune pentru homosexuali cu hemoroizi. nu stiu daca exista asa ceva, dar inca imi pare ca nu exista un nume mai neispirat pentru o destinatie de vacanta... decat, poate, bai-coi...

    ok. sanatate-bai! sa ti faci bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chuckie, eu nu inteleg de ce nu iti faci tu propriul blog. Ca vad CA COmentariile tale sunt mai lungi decat postarile mele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chucques Chucques21 ianuarie 2011 la 11:23

    scrisul lung e un defect ocupational, pt ca in domeniul care ma (pre[a])ocupa conteaza mult si dimensiunea. de aceea cand prind o idee nu ii mai dau drumul pana nu o vlaguiesc de toate sensurile si implicatiile pe care le are. apoi aleg ce imi convine... cf. principiului "din mare poti face mai usor mic decat viceversa".
    bref, nu mi convine sa am blog. nu am despre ce scrie, si mai ales, nu am chef sa scriu doar cateva postari pe an, asa cum fac unii, nu dau nume... de flori:p

    RăspundețiȘtergere
  4. ah, scuza mi comentariile!!! am omis sa ma scuz... promit sa nu se mai intample! nici nu imi dadusem seama ca iti depaseau in volum postarile. ma obisnuisem cu firescul acestor proportii. de altfel raportul asta a caracterizat cap coada contactul nostru: de la diferenta de dimensiune fizica (depasesc totusi 188cm si 120kg, sau cat spuneai tu undeva/candva pe blog job)si pana la masura implicarii fiecaruia in chat-urile de pe mess... zic:p
    cele bune:)

    ...SI SANATATE DEPLINA ACOLO UNDE AI MAI MULTA NEVOIE!!!

    RăspundețiȘtergere